
Tehnologie
Instrumentarul de bord, digital, cu diagonala de 5 inch trădează originile germane ale platformei MEB. Grafica este una simplă și, dată fiind suprafața redusă de afișare, informațiile necesare condusului sunt destul de înghesuite.
Display-ul central al sistemului multimedia poate să aibă 10 sau 15 inch, mașina testată de noi fiind echipată cu acesta din urmă. Sistemul răspunde bine la comenzi, iar meniul este destul de intuitiv, după ce te obișnuiești cu el.
Chiar și așa, unele funcții (cum ar fi ajustarea luminilor ambientale) sunt destul de greu de găsit în submeniuri.
Funcțiile sistemului de climatizare au fost preluate tot de ecranul central. Temperatura din habitaclu și volumul radio-ului le reglezi prin intermediul zonelor tactile de la baza display-ului. Au funcție haptică și acum sunt iluminate pentru a fi mai vizibile noaptea, dar tot parcă nu mă conving.
Dacă nu vrei să utilizezi sistemul nativ propus de Cupra (a se citi Volkswagen), atunci îți poți conecta, foarte ușor, telefonul mobil prin funcțiile Apple CarPlay și Android Auto. Conexiunea poate fi realizată și fără fir, iar încărcarea dispozitivului poate fi făcută și prin inducție.
si scumpa si slaba, Tesla Model Y o bate cu ochii inchisi. nu inteleg de ce se tot uita lumea la alternative. ba, tesla este peste toate