Consum

4.5

Pentru că, în timpul testelor internaționale, timpul este limitat, nu am avut când să conducem mașina cu bateria descărcată, pentru a vedea ce consum obținem în această situație.

Dar, cu acumulatorul încărcat aproape complet, pe un traseu care a însumat aproape 100 de kilometri, am obținut un consum de 3.5 litri/100 de km și un consum de energie de 15.8 kWh/100 de km. Am avut porțiuni de autostradă, drum montan, virajat, unde am activat modul Sport, și, desigur, porțiuni de drum prin oraș.

Pentru această motorizare, Cupra declară un consum de 0.4 litri/100 de km și un consum de energie de 17.6 kWh/100 de km.

Renault Rafale Alpine E-Tech (300 CP), Alfa Romeo Tonale PHEV (280 CP) și Hyundai Tucson N Line PHEV (252 CP) sunt primii rivali care îmi vin în minte. Consumul acestora arată cam așa: 0.6 litri/100 de km, 1.3 litri/100 de km, respectiv 1.3 litri/100 de km pentru Tucson.

  • glume, marţi, 05.11.2024 13:56

    chiar ne prefacem ca e normal ca masina asta sa coste aproape 60k euro?

  • parere, marţi, 05.11.2024 14:09

    51k pentru plasticul asta? In plus Seat se devalorizeaza f repede si nu este recunoscut (ca orice VAG) ca un monument de fiabilitate, ba din contra.

  • :))), marţi, 05.11.2024 17:45

    Inca o masina de 4.5 stele? :)))

  • Mihai, miercuri, 01.01.2025 17:45

    Cea mai tare chestie e asta: "Tot o semnătură a mărcii spaniole, vitezometrul este gradat până la 300 de km/h." De parca toate Cuprele, asa în general, prind 300 la oră. Sunt foarte niște VW cu design mai Batman, sa satisfacă generația care a copilărit la consola cu scaun de gamer. Prefer oricând o mașină cu design mai banal dar cu performante de top decât una cu briz-briz-uri de bestie cu motor care se pârțâie în rand cu gloata. O sa le propun celor de la Dacia ca începând cu generațiile următoare sa gradeze vitezometrele pana la 400km/h. Ca semnatura de marca. Why not?