
SUV-ul poporului
A treia generație Dacia Duster a debutat la finalul anului 2023, astfel că este deja un model cu experiență. În ultimul an și jumătate, Duster a continuat să facă performanță în Europa, acolo unde, pentru majoritatea clienților, mașina nu este un simbol al statutului social.
Duster 3 este o mașină complet schimbată, cu o platformă nouă care, printre altele, a eliminat motorizările diesel. A introdus, însă, electrificarea, o decizie care nu a fost salutată de toată lumea. Și era normal să fie așa pentru că, până la urmă, nu poți să-i mulțumești pe toți.
În ceea ce privește disponibilitatea unei tracțiuni integrale, acest sistem poate fi comandat, pentru moment, alături de o singură motorizare și doar dacă bifezi o transmisie manuală cu 6 trepte.
Am spus "pentru moment", pentru că Dacia pregătește o motorizare hibrid, cu tracțiune integrală, pe care o vom regăsi pe noul Bigster și care va fi preluată și de Duster.
Până atunci, noi am condus un Duster 4x4, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan SUV-ul produs (și) la Mioveni. Avem pentru tine și un video.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
Sunt curios cât durează până apar snobii fără bani, aspiratoare de deșeuri din Germania. Și, desigur, pacientul site-ului, inexorabil de la Bălăceanca, zis și jenică_o_are_mică. Altfel, felicitări Dacia. De remarcat în special designul care nu e doar matur, mai ales în comparație cu prima generație, dar e mai reușit decât la multe alte modele cu ifose premium. O mașină cinstită și practică pentru clienți cu "common sense". Mi-ar plăcea ca Dacia sa vina și cu niște break-uri cu design și echipare asemănătoare Duster și Bigster. Da, încă e o piață pentru asa ceva.