Bun de jogging?
Modelul de business pe care l-a implementat încă de la început Dacia, după preluarea companiei de către Renault, a fost să ofere clienților minimul necesar mobilității, la cel mai mic preț de pe piață. Timp de aproape 20 de ani, rețeta a funcționat impecabil, Logan devenind unul dintre cele mai apreciate și bine vândute modele de pe piață. Iar aici nu mă refer doar la piața locală.
Chiar în aceste luni, Sandero este una dintre cele mai bine vândute mașini din Europa, și aici prețul jucând un rol esențial. Cu toate acestea, deși ne-am obișnuit să vedem modele care oferă doar strictul necesar, iată că producătorul nostru autohton poate să și inoveze când vine vorba de noi segment. Iar cel mai bun exemplu este Jogger.
De ce consider noul model din Mioveni o inovație? Pentru că e o abordare curajoasă din partea Dacia și o mașină unică în industrie în acest moment. Ea oferă nu doar 7 locuri, care pot fi folosite chiar de adulți, ci combină acest caracter de monovolum cu o gardă la sol de 20 de centimetri.
Un astfel de mix era de așteptat, dacă ne uităm la cum arată industria în acest moment, dominată de SUV-uri și crossovere. Așadar, surpriză sau nu, Dacia a mirosit business-ul și apetitul europenilor și a aruncat în cușca leilor Jogger.
După ce am testat-o la începutul anului în sudul Franței pentru doar câteva ore, acum ne-am urcat din nou la bordul ei pentru a vedea cum se descurcă și pe drumurile patriei noastre.
PREZENTAREA VIDEO A NOULUI DACIA JOGGER
Bun de aruncat