Design
Deviza de a face mașini cât mai accesibile forțează producătorii la compromisuri. De aceea, dacă te uiți atent la profilul lui Jogger s-ar putea să observi un fel de treaptă deasupra montantului B.
Asta pentru că Jogger e practic un Sandero Stepway, din punct de vedere al designului, până la montantul B. De acolo, linia acoperișului urcă aproape brusc 4 centimetri, pentru a acomoda mai bine pasagerii mai înalți.
De altfel, designul frontal al lui Sandero e unul atractiv, modern, care nu ar fi avut nevoie de nicio modificare. De ce să strici ceva care funcționează foarte bine?
Partea din spate aduce foarte mult a... Da, a Volvo. Stopurile verticale, ondulate spre exterior în partea de jos, îi imprimă lui Jogger o aromă scandinavă. Dar nu e ca și cum Volvo nu face mașini frumoase. Există și o explicație pentru această abordare, designerul Dacia susținând că porțiunea de jos a stopurilor a primit acele evazări pentru a oferi o deschidere de un metru pentru portbagaj. Orice păcat este acum iertat.
Dacă îți vei configura mașina cu echiparea SL Extreme vei primi și jantele negre de 16 inch, precum și logo-ul nou Dacia, atât pe jante, cât și pe ușile față. Partea frontală are în continuare inclusă în standard semnătura luminoasă LED în forma literei Y, în interiorul farurilor care folosesc aceeași tehnologie pentru iluminarea pe fază scurtă.
Paleta de culori include șase nuanțe, doar Blanc Glacier fiind nemetalizată. Modelul nostru de test, îmbrăcat în Gris Moonstone, nu arată rău deloc. Unde mai pui că e și o culoare care ține bine cu praful atotprezent prin oralele noastre poluate.
Indiferent de configurația aleasă, Dacia Jogger va atrage multe priviri pe stradă, după cum am observat conducând-o. Desigur, acest efect se va diminua pe măsură ce vor începe livrările, dar, pentru moment, Jogger are un factor wow mai mare decât ai fi anticipat inițial.
Bun de aruncat