(R)Evoluție
De la debutul său, care a avut loc în urmă cu trei ani, Dacia Spring a avut un parcurs lăudabil.
La numai un an de la prezentarea oficială, prima Dacie electrică se aliniază la noua identitate de marcă și, tot în același an, ocupă locul al treilea în Europa, în clasamentul celor mai vândute mașini electrice către clienți persoane fizice.
Anul trecut, producătorul de la Mioveni a prezentat versiunea Spring Extreme, echipată cu motorizarea mai puternică, de 65 de cai putere.
În ultimii trei ani, Dacia Spring a fost comercializată în circa 150.000 de exemplare, iar 61.803 dintre acestea au fost vândute doar anul trecut.
La începutul anului 2024, Automarket a călătorit, în mare secret la Paris, pentru a face cunoștință cu noul Spring. Nu putem spune că este o generație nouă, având în vedere că platforma a rămas neschimbată, dar nici un simplu facelift nu îi putem spune, pentru că modificările sunt unele majore.
De fapt, doar plafonul a fost preluat de la "vechiul" Spring. În rest, electrica mărcii de la Mioveni a fost schimbată complet și nu numai în ceea ce privește designul exterior și interior. Dacia a adus, de asemenea, o serie de îmbunătățiri tehnice.
Cum se traduc pe șosea toate aceste schimbări, am aflat acum, cu ocazia testelor internaționale, care au avut loc în Franța. Din cauza unui embargou pe impresiile de condus, nu am putut să îți spunem mai repede cum se simte de la volan noul Spring.
Dar, embargoul tocmai a expirat, așa că în rândurile următoare vom diseca electrica producătorului de la Mioveni și îți vom spune dacă a evoluat din punct de vedere al ținutei de drum.
Înainte, însă, ți-am pregătit și un video cuprinzător cu mașina pe care am condus-o, adică o Dacia Spring Extreme, echipată cu motorul de 65 de cai putere și finisată în noua nuanță exterioară Roșu Brick.
PREZENTAREA MAȘINII PE CARE AM CONDUS-O ÎN FRANȚA
Daca masina a primit o stea la testele NCAP, voi de ce i-ati dat 3 stele?