Tinuta de drum
Spring rămâne o mașină ideală pentru oraș și pentru drumurile de zi cu zi, de acasă la birou și apoi la câteva cumpărături. În mediul urban este o mașină fâșneață și se strecoară ușor și rapid prin trafic. În plus, are o rază de bracaj redusă, de 4.80 metri.
De preferat ar fi să nu abordezi rapid un sens giratoriu, pentru că ruliul este destul de prezent. Până la urmă, platforma a rămas neschimbată, la fel și comportamentul general al mașinii.
Se înclină destul de mult, chiar dacă roțile au crescut, de la 14 la 15 inch. Anvelopele au rămas tot înguste.
Direcția a fost îmbunătățită, în sensul că inginerii Dacia au recalibrat asistarea electrică și au instalat o coloană nouă de direcție. Chiar și așa, nu te aștepta la o direcție cu mult mai precisă pe viraje, mai ales în extra-urban.
În plus, aproape de punctul neutru, direcția are un punct mort destul de pronunțat. Un comportament pe care l-am remarcat și la noul Duster.
Suspensia a fost și ea revizuită, astfel că trecerea peste gropi și peste limitatoarele de viteză este mai lină, iar zgomotul suspensiei este ceva mai redus.
Daca masina a primit o stea la testele NCAP, voi de ce i-ati dat 3 stele?