Performante
130 de cai putere, 1.500 de kilograme la gol, 0-100 km/h în 10.9 secunde și viteză maximă de 195 km/h. Cam acestea sunt performanțele lui DS7 facelift diesel.
Pe hârtie. Căci în realitate este fix cum spuneam mai sus: în oraș un SUV decent, în afara orașului, o mașină care te duce din punctul A în punctul B fără nicio problemă, liniștit. Prea liniștit.
Desigur, dacă vrei performanțe de la un DS7 facelift, atunci primul lucru pe care trebuie să îl faci este să bifezi motorizarea plug-in hybrid E-Tense cu 225 de cai putere.
Sau, dacă vrei mai mult, ai la dispoziție motorizările E-Tense 4x4 cu 300 de cai putere sau cu 360 de cai putere.
Aceasta din urmă poartă semnătura diviziei DS Performance, are șasiul coborât cu 15 milimetri, suspensie recalibrată pentru un plus de sportivitate și atinge 100 de km/h în 5.6 secunde. Altă „mâncare de pește”.
Revenind, însă, la mașina noastră, BMW X3 sDrive18d atinge suta în 9.4 secunde, iar Audi Q5 35 TDI în 9 secunde. Au câțiva CP în plus, așadar vei cam pierde într-o cursă de accelerație.
Dacă ar exista un catwalk pentru mașini, cu siguranță, din partea DS ar trebui să defileze multe reprezentante: DS7, DS9, sau conceptul E-Tense, fără să mai vorbim despre cele ce au dat tonul DS, însăși regina, oricare dintre DS19, 21, 23.