Interior
Artizanii DS Automobiles sunt obsedați de detalii. De acest lucru te convingi imediat ce urci într-un DS7 facelift. Bordul, scaunele și mai toate elementele habitaclului sunt îmbrăcate în materiale fine: pielea cu model diamantat și plasticul moale sunt câteva dintre ele.
Suprafețele tari sunt prezente și ele, dar le regăsești în special în partea inferioară a habitaclului, adică acolo unde nu prea ajungi cu mâinile în mod constant.
Comenzile cu inserții din cristal și tunelul transmisiei cu design avangardist îi conferă interiorului o identitate proprie. Să nu uităm de ceasul analog B.R.M R180, care iese elegant din bord atunci când pornești motorul și se retrage, la fel de elegant, atunci când îl oprești.
De fapt, cuvântul "elegant" descrie cel mai bine interiorul unui DS7 facelift.
Plafonul panoramic generos inundă habitaclul cu lumină naturală, iar noaptea, interiorul este animat de sistemul de iluminare ambientală. Poți să alegi culoarea dorită din meniul sistemului multimedia.
Scaunele sunt confortabile, chiar și la drumuri lungi. Mi-ar fi plăcut, însă, un suport lateral reglabil. Așa cum se mai întâmplă pe la rivalii germani. E drept, dacă bifezi anumite opționale.
Spațiul interior nu este o problemă în cazul lui DS7 facelift. Chiar și pasagerii cu o înălțime peste medie (1.92 metri în cazul meu) vor avea destul spațiu pe locurile din spate, inclusiv la picioare și la cap.
Spații de depozitare găsești destule, iar cotiera centrală este mai mult decât generoasă. Cu bancheta în poziție normală, portbagajul poate "înghiți" 555 de litri de bagaje. Prin rabatarea ei obții 1.750 de litri, adică printre cele mai generoase portbagaje din segment.
Dacă ar exista un catwalk pentru mașini, cu siguranță, din partea DS ar trebui să defileze multe reprezentante: DS7, DS9, sau conceptul E-Tense, fără să mai vorbim despre cele ce au dat tonul DS, însăși regina, oricare dintre DS19, 21, 23.