
Motor / Transmisie
Noul Ford E-Transit Courier este disponibil într-o singură versiune. Asta înseamnă că primești o baterie cu o capacitate netă de 43kWh și 136 de cai putere. La prima vedere, puterea poate părea mică, mai ales dacă luăm în calcul că este o mașină cu care vei căra tot felul de lucruri. Totuși, pentru că este electrică, iar cuplul de 290 Nm este instant, nu o vei simți niciodată ca o mașină leneșă.
Chiar și noi am putut testa asta, deoarece cei de la Ford ne-au încărcat mașina cu o greutate din lemn care cântărea aproximativ 250 de kilograme. Am mai condus astfel de autoutilitare înainte, iar de fiecare dată am observat o diferență notabilă la condus. Ei bine, în testul cu E-Transit Courier am rămas plăcut surprins să văd că mașina aceasta se simte aproape la fel ca orice automobil normal.
Am apreciat faptul că pedala de frână a fost lină și progresivă, pentru că la multe modele electrice, frânarea poate fi ciudată. Asta pentru că în prima parte a frânării, mașina va tinde să facă regenerare, iar trecerea de la frânare regenerativă la cea mecanică poate să nu fie atât de lină. Din fericire, E-Transit nu suferă de această problemă.
Că tot am menționat de regenerare, „craioveanul” vine cu funcție de One-Pedal Drive, care este foarte eficientă. Practic, când ridici piciorul din accelerație, mașina va frâna pentru a recupera energie, iar tu vei observa că foarte rar vei fi nevoit să apeși pedala de frână.
Mai mult, pe selectorul transmisiei ai și un mod L, care face ca frâna regenerativă să fie și mai puternică. Pe lângă asta, noul E-Transit Courier are și 4 moduri de rulare: Eco, Normal, Sport și Slippery (pentru zonele aglomerate). În modul Eco, pedala de accelerație este ceva mai amortizată, iar în Sport răspunsul este mai rapid, dar nu sunt diferențe notabile între modurile de rulare.
pretul nu este 25000 euro nu mai dezinformati nu includeti vouchere rabla. Pretul de vanzare este cel cu care orice gigel se duce si da banii pe loc, cash la vanzator, Faptul ca beneficiaza de rabla, se scrie aditional, ca un bonus DAR NU SE CALCULEAZA si nu se distribuie ca sa dezinformati.