Calitate / Pret
Noul Ford Ecosport are un preț de pornire de 17.850 de euro, din care se pot scădea o primă acordată de stat pentru prima mașină (750 de euro), valoarea unui tichet Rabla (1500 de euro) și o reducere pe care Ford este gata să o ofere clienților români: 1650 de euro.
După aceste socoteli prețul de achiziție al mașinii ajunge la 13.950 de euro. Pentru acești bani, clienții primesc motorizarea de 1.5 litri benzină și dotări standard ca lumini LED diurne, șapte airbaguri (inclusiv pe cel pentru genunchii șoferului), volan îmbrăcat în piele, aer condiționat, ESP și geamuri electrice. Pentru 1250 de euro, clienții primesc echiparea Titanium, mult mai generoasă. Există și opțiunea unor pachete Trend și Titanium, la rândul lor generoase, care au un preț simbolic de 150 de euro.
Să ne referim însă și la versiunea testată de noi, adică motorul Ecoboost, de un litru, cu 125 de cai putere. Socotelile încep de la 18.350 de euro dacă vreți nivelul de echipare Trend. Pentru un Titanium pregătiți 19.850 de euro. Bineînțeles, aceste valori pot fi reduse cu cele trei instrumente amintite mai sus: tichet Rabla, tichet Prima Mașină și o reducere de 1650 de euro.
Dacă ne raportăm însă doar la prețul de listă, vedem că Ecosport 1.0 Ecoboost Titanium este mai scump decât un Dacia Duster, decât un Renault Captur cu transmisie automată, decât Peugeot 2008, decât Nissan Juke, decât Suzuki Vitara și ușor mai piperat decât Opel Mokka. Doar Mazda CX-3 și Honda HR-V rămân niște opțiuni mai scumpe decât Ford Ecosport.
vai de capul eu de masina! Si mai vor si aproape 20 mii de euro pe ea. AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA