Tinuta de drum
Ford Ecosport nu trebuie privit ca o mașină de teren. Deși are o gardă la sol ceva mai înaltă, modelul Ovalului Albastru ar trebui privit ca un junior al off-road-ului, un profan care nu beneficiază nici măcar de tracțiune integrală. Cu excepția piețelor din America de Sud și Rusia.
Locul lui Ecosport este pe asfalt, iar inginerii s-au străduit să le ofere celor de la volan o experiență apropiată de cea pe care o ai într-un Fiesta. Motiv pentru care au înlocuit mare parte din componentele sistemului de rulare, încercând să amplifice sportivitatea.
Cu ruliul n-au prea avut ce face. El există în fiecare viraj abordat cu aplomb. Este caracteristic unor astfel de modele, care au o gardă la sol ceva mai înaltă.
Nici direcția nu poate fi acuzată de prea mult feedback, pentru că se simte de multe ori artificială. Șoferul care își dorește un SUV cu un comportament sportiv se va bucura să găsească în Ecosport o alternativă ceva mai bună decât alte modele din segment, însă, chiar și așa, crossover-ul este departe de etalonul Mazda CX-3.
vai de capul eu de masina! Si mai vor si aproape 20 mii de euro pe ea. AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA