Interior
Odată cu noua generație, Ford a făcut un pas mare în ceea ce privește interiorul lui Fiesta. Americanii au reușit să ofere o ergonomie îmbunătățită în zona consolei centrale, multe dintre butoanele fizice fiind acum integrate în sistemul de infotainment SYNC III.
La interior, noul Fiesta Active nu o să reușească să-i impresioneze pe cei care sunt în căutarea materialelor plăcute la atingere. Da, în zona superioară a bordului vei întâlni plastice moi, însă materialele dure predomină în habitaclul modelului american.
Fiesta Active nu stă rău atunci când aducem în discuție spațiile de depozitare. Pe tunelul median ai loc pentru două pahare și pentru telefoanele mobile, iar buzunarele ușilor vor putea "înghiți" o sticlă de jumătate de litru și alte mărunțișuri.
Un lucru de apreciat este modul în care inginerii Ford au izolat habitaclul lui Fiesta Active. Sunetele deranjante sunt păstrate în exterior, iar acest lucru o să te ajute enorm atunci când ai de parcurs distanțe lungi. Și pentru că ne-am apropiat puțin de capitolul confort, trebuie să menționez că scaunele oferite de americani nu-ți vor spune că ai nevoie de o pauză nici după 400 de kilometri. Ford mai spune că pernele scaunelor trec prin 60.000 de cicluri de testare care confirmă rezistența la uzură.
Ford Fiesta Active are un portbagaj care poate înghiți 311 litri, cu doar 8 litri mai mult față de versiunea normală, valoare suficientă pentru a transporta două genți de voiaj de dimensiuni medii.
La 18.550 poate să atace cât vrea că e la o diferență de preț de vreo 7000 euro. Deci să atace în altă parte că și-a greșit rivalul.