Tehnologie
Așa cum spuneam, de revoluția de la interior se fac "vinovate", în primul rând, cele două display-uri. Primul are o diagonală de 12.4 inch și integrează instrumentarul de bord digital, iar cel de-al doilea are 13.2 inch și pe el rulează sistemul multimedia SYNC 4. Ambele ecrane sunt integrate într-un ansamblu orientat către cel de la volan.
Instrumentarul de bord, complet digital, este configurabil și afișează clar toate informațiile necesare pentru condus. Includ și câteva animații, spre exemplu atunci când treci prin cele 6 moduri de rulare. Acestea sunt Normal, Sport, Track, Slippery, Drag Strip (ideal pentru curse de accelerație) și Custom.
Sistemul multimedia SYNC 4 suportă conexiune wireless Apple CarPlay și Android Auto și integrează un software Unreal Engine 3D. Gamerii vor ști la ce ma refer. Dar, chiar și așa, am observat o ușoară sacadare a sistemului.
Pentru încărcarea telefonului mobil ai la dispoziție o zonă de încărcare prin inducție și două port-uri USB. În plus, este prezentă și o priză la 12V.
Noul Mustang Dark Horse integrează și tehnologie care nu se vede, dar se simte. Spre exemplu, sistemul Active Valve Exhaust înseamnă, pe scurt, că ai 4 moduri pentru sistemul de evacuare, inclusiv unul silențios, pentru momentele în care pornești mașina dimineața și nu vrei să trezești tot cartierul.
Al doilea este cel normal. Al treilea este modul Sport, iar al patrulea este modul Track, care deschide la maxim clapetele sistemului de evacuare și îi permite motorului V8 să urle din toți plămânii.
Mi-ar fi plăcut, totuși, ca acest mod Track să nu inunde habitaclul cu atât de mult zgomot artificial de evacuare, "infuzat" prin boxele sistemului audio semnat de Bang&Olufesen.
Apoi, ai suspensia opțională MagneRide, care monitorizează condițiile suprafeței de rulare de 1.000 de ori pe secundă și face ajustările necesare, pentru un control și un confort ridicat.
De pildă, atunci când treci printr-o groapă, suspensia MagneRide nu lasă roata să coboare, tocmai pentru a evita acel șoc pe care, știm cu toții, îl simți până în cea mai mică celulă.
Treaba cu consum de 12.2% s-o spună ford lu' mutu. Cât privește locurile din spate, nu-i nicio pierdere că nu au loc doi adulți. Din contră : ))) mașina asta e pentru cunoscători și făcută să te bucuri doar tu și soția + copiii mici. Ca de o desfătare! Ce să zic, un pur sânge adevărat, iar V8-ul cred că sună bestial.