Design
Ford nu a modificat radical designul noii generații Mustang. Și bine a făcut. Vorbim, mai degrabă, despre o evoluție a design-ului versiunii anterioare, cu o serie de influențe de la primul model, prezentat în urmă cu șase decenii.
Le regăsim la nivelul grilei frontale, la așa numita linie de caracter (traversează toată lungimea mașinii) sau la nivelul portbagajului.
Stopurile cu 3 elemente, specifice modelului Mustang, au fost păstrate și mai mult, filozofia lor de design a fost transpusă și la nivelul luminilor de zi din față. Și acestea integrează acum tot 3 elemente.
În plus față de elementele "standard" de design, Mustang Dark Horse plusează cu o grilă frontală exclusivă, cu prize de aer asemănătoare cu ce am văzut în trecut pe Mustang RTR, elemente aerodinamice mai agresive, jante negre de 19 inch și un eleron mai îndrăzneț.
Tot în partea din spate există un difuzor de aer proeminent și 4 terminații, vopsite în negru, pentru sistemul de evacuare.
Nu în ultimul rând, paleta de culori exterioare include nuanțe ca Alb Oxford, Albastru Artisan, Albastru Grabber, Albastru Vapor, Albastru Ember (ca și mașina testată de noi), Gri Carbonized, Dark Matter, Negru Absolute și Roșu Race.
De menționat că dacă bifezi nuanța exterioară Albastru Ember, pentru care nu plătești în plus, primești și pachetul Dark Horse. Acesta adaugă 1.500 de euro la nota de plată și include un plafon negru și etriere vopsite în Albastru Notorious cu logo Albastru Grabber.
Treaba cu consum de 12.2% s-o spună ford lu' mutu. Cât privește locurile din spate, nu-i nicio pierdere că nu au loc doi adulți. Din contră : ))) mașina asta e pentru cunoscători și făcută să te bucuri doar tu și soția + copiii mici. Ca de o desfătare! Ce să zic, un pur sânge adevărat, iar V8-ul cred că sună bestial.