Interior
Dacă stai să cauți nod în papură, cu siguranță vei găsi. Și nu doar unul. Spre exemplu, americanii ar fi putut acorda mai multă atenție la câteva detalii și finisaje, plasticul este destul de prezent în habitaclu și nu doar în zone mai puține vizibile.
Desigur, pe ici pe colo mai întâlnești piele ecologică sau piele naturală, dar și ornamente din plastic, care imită fibra de carbon.
Chiar și așa, nu poți să treci cu vederea revoluția care s-a întâmplat la interiorul noului Mustang. De pildă, bordul integrează acum două ecrane generoase, despre care voi vorbi puțin mai încolo, iar numărul butoanelor fizice a fost redus la minim.
Scaunele sunt confortabile la drum lung și oferă un suport lateral destul de bun. Dacă ții neaparat, poți bifa scaunele sport Recaro, dar ele sacrifică puțin confortul.
Pentru că vorbim despre o decapotabilă, ai un plafon retractabil din material textil. Decapotarea și, implicit, capotarea, este semi-automată, în sensul că, înainte să acționezi butonul dedicat, trebuie să învârți de un levier montat în partea de sus a parbrizului.
În consecință, acționarea plafonului nu poate fi realizată în mers, ceea ce este un dezavantaj dacă, să spunem, vremea se decide să devină capricioasă dintr-o dată.
Mai mult, m-aș fi așteptat ca paravanul anti-vânt (un accesoriu obligatoriu pentru o decapotabilă cu 4 locuri) să fie inclus în standard, dar nu este cazul. Pe el îl regăsim pe lista de dotări opționale și costă 568 de euro. Îi cam vei simți lipsa, mai ales la viteze mari.
Nu prea ajută dacă setezi climatizarea pe temperatură ridicată și nici dacă pornești încălzirea în scaune și în volan.
Chiar și atunci când este ridicat plafonul, intră destul de mult zgomot în habitaclu, acest aspect fiind mai deranjant când te deplasezi pe autostradă.
Spațiul pe banchetă este destul de limitat, atunci când mașina este capotată. Situația nu este prea roz nici atunci când plafonul este coborât, pentru că dacă aici vor sta persoane mai înalte, vor lua tot vântul în față.
Spațiile de depozitare din habitaclu sunt decente. În buzunarele portierelor încap chiar și sticle de 0.5 litri, iar tunelul median integrează două suporturi pentru pahare și o cotieră, din nou, decentă ca spațiu.
Varianta coupe are un portbagaj de 408 litri, dar în cazul lui Mustang Cabrio, acest spațiu este sacrificat de plafonul retractabil. Are 310 litri, ceea ce înseamnă că este de ajuns pentru un troler mai mare și unul de dimensiuni medii.
Ce dragutz din partea voastră, un muscle car in garaj. Peste 20 ani de guvernare pro-europeana cand in Romania va curge lapte și miere, când aceste muscle-car vor avea preț de Logan al lui Schweitzer, când BYD și Geely vor fi taxate la import cu 1000%, plus că voi fi ieșit demult la pensie și voi fi mândru posesor de Mustang.