Tinuta de drum
În oraș, Ford Mustang îți dă câteva emoții, mai ales atunci când trebuie să te strecori prin trafic sau pe străzi înguste. Dar este mai mare păcatul să chinui o asemenea mașină în trafic bară la bară.
Este un GT veritabil, tocmai de aceea trebuie să lași, cât mai repede, orașul în spate și să te bucuri de el la drum lung. Cu cât mai lung, cu atât mai bine.
Suspensia este mai confortabilă decât te-ai aștepta și se descurcă foarte bine să atenueze șocurile, inclusiv cele pe care le resimți după ce treci peste denivelări mai pronunțate sau peste limitatoare de viteză.
Direcția este precisă, iar în modul Sport opune destul de multă rezistență. Deoarece, până la urmă, ai un motor mare și greu pe puntea față, comportamentul subvirator este prezent, dar nu îți strică experiența.
Pentru că nu ai un diferențial Torsen, cu alunecare limitată, (ca și versiunea Dark Horse), trebuie să fii foarte atent cu pedala de accelerație, pentru că orice greșeală va fi taxată de puntea spate. Mai ales dacă asfaltul este ud.
Ce dragutz din partea voastră, un muscle car in garaj. Peste 20 ani de guvernare pro-europeana cand in Romania va curge lapte și miere, când aceste muscle-car vor avea preț de Logan al lui Schweitzer, când BYD și Geely vor fi taxate la import cu 1000%, plus că voi fi ieșit demult la pensie și voi fi mândru posesor de Mustang.