Tehnologie
Vorbeam mai sus despre revoluția din habitaclul noului Mustang și spuneam că bordul integrează două ecrane generoase.
Primul are o diagonală de 12.4 inch și integrează instrumentarul de bord digital, iar cel de-al doilea are 13.2 inch și pe el rulează sistemul multimedia SYNC 4. Ambele ecrane sunt integrate într-un ansamblu orientat către cel de la volan.
Instrumentarul de bord, complet digital, este configurabil și afișează clar toate informațiile necesare pentru condus. Include și câteva animații, spre exemplu atunci când treci prin cele 6 moduri de rulare. Acestea sunt Normal, Sport, Track, Slippery, Drag Strip (ideal pentru curse de accelerație) și Custom.
De asemenea, grafica ceasurilor de bord poate fi modificată și ai inclusiv o temă retro.
Sistemul multimedia SYNC 4 suportă conexiune wireless Apple CarPlay și Android Auto și integrează un software Unreal Engine 3D. Gamerii știu la ce ma refer. Dar, chiar și așa, am observat o ușoară sacadare a sistemului.
Pentru încărcarea telefonului mobil ai la dispoziție o zonă de încărcare prin inducție și două port-uri USB. În plus, este prezentă și o priză la 12V.
Sistemul Active Valve Exhaust este standard și înseamnă, pe scurt, că ai 4 moduri pentru sistemul de evacuare, inclusiv unul silențios, pentru momentele în care pornești mașina dimineața și nu vrei să trezești tot cartierul.
Al doilea este cel normal. Al treilea este modul Sport, iar al patrulea este modul Track, care deschide la maxim clapetele sistemului de evacuare și îi permite motorului V8 să urle din toți plămânii.
Ce dragutz din partea voastră, un muscle car in garaj. Peste 20 ani de guvernare pro-europeana cand in Romania va curge lapte și miere, când aceste muscle-car vor avea preț de Logan al lui Schweitzer, când BYD și Geely vor fi taxate la import cu 1000%, plus că voi fi ieșit demult la pensie și voi fi mândru posesor de Mustang.