
Design
La o primă vedere, diferențele din punct de vedere al designului dintre Puma Gen-E și o Puma termică sunt aproape inexistente. Totuși, ele există, mai ales în partea din față.
Fiind vorba despre o mașină electrică, echipa de creație de la Ford a optat pentru un design frontal de tip "scut". Altfel spus, o grilă închisă, inspirată de Mustang Mach-E. Atât spoilerul față cât și cel din spate au fost optimizate din punct de vedere aerodinamic.
Și jantele, cu dimensiuni cuprinse între 17 și 19 inch, au un profil cât mai aerodinamic. Pe lângă partea estetică, toate aceste aspecte au și un rol funcțional, ajutând mașina să ofere o autonomie cât mai bună.
Chiar și semnătura luminoasă diferă puțin, în funcție de nivelul de echipare. Cea de vârf, Premium, oferă faruri cu tehnologie Dynamic Matrix LED. Astfel, primești semnătura luminoasă sub forma celor 3 gheare, dar și funcția Predictive Dynamic Bending Light.
Nu în ultimul rând, Ford Puma Gen-E aduce la pachet două culori noi, adică Albastru Digital Aqua și Galben Electric.
Puma Gen E ?!? Chiar este nevoie de curaj pentru a rosti intregul adevar? Eu n-am pentru ce sa șovăi. Sub nicio forma. Este doar o datorie sacra la adresa oricarui potential client care nu poseda acea eruditie auto pentru a identifica facil solutia optima pentru locomotie. Ford Puma Gen Eșec.