Calitate / Pret
Noul Ford Tourneo Courier este disponibil cu 3 niveluri de echipare: Trend, Platinum și Active. Prețurile, pe piața din România, pornesc de la 23.384 de euro cu TVA inclus, pentru versiunea de bază Tourneo Courier Trend.
Dacă te gândești la un Tourneo Courier Active, pregătește-te să scoți din buzunare cel puțin 27.311 euro. Sau 31.100, dacă intenționezi să bifezi toate opționalele.
Volkswagen Caddy pornește de la 29.933 de euro, iar Renault Kangoo costă de la 22.900 de euro în sus. Deci, Ford Tourneo Courier este undeva la mijloc, dar în partea accesibilă a ecuației.
-
Banditos, miercuri, 14.02.2024 10:51
Totul frumos pana la motor. Si nu pentru ca n-ar fi bun (oricine se pricepe la fotbal si femei) ci pt ca e prea putin. Cam nepotrivit pentru o masina semiutilitara cu un Cx de caramida.
-
Lecto, miercuri, 14.02.2024 10:57
Interesant model, pacat ca se incapataneaza cu motoare in 3 cilindri - moda luata si de Peugeot, Toyota, Renault si Dacia (noul Duster in varianta 4x4). Vedeti ca sprintul 0-100 se poate testa de voi asa cum face Matt de la carwow pe YT.
-
PMC, miercuri, 14.02.2024 11:22
Pfoai... unde am ajuns... O masina de 1.5 T la gol, cica pentru marfa, cu motor de 1L cu 2 cilindri. Si pret de 30.000 de Eur. Deci o mizerie. Ganditi-va cum se misca cu 5 persoane si portbagaj plin, deci la o masa de 2,2 Tone. Sa zicem ca e si putin urcus. Nu sunt adeptul vitezei, nu-s innebunit dupa acceleratii bruste, dar totusi, s-a ajuns acolo ca practic o masina de-asta nu stiu cum mai merge... E incredibil... Mai sunt si multi care spuneau ca motoarele astea nu-s fiabile deloc.
-
PMC, miercuri, 14.02.2024 11:23
*3 cilindri
-
ds, miercuri, 14.02.2024 11:24
"...una-două aventuri pe teren accidentat, având în vedere că garda la sol măsoară 170 de milimetri." Dacă prin teren accidentat se înțelege și macadam, atunci, da. Altfel mai ușurel cu terenul accidentat, că are garda la sol a unui Logan. Mă rog, mai înalt cu 9 mm și nici unghiurile de atac/ degajare nu-l prea ajută. În rest mi se pare ok pentru ceea ce este destinat să facă.
-
MarS, miercuri, 14.02.2024 11:46
Funny este ca in loc sa poluezi mai putin, cu un 3 cilindrii de genul asta mai rau faci, funny ca europenii se incapataneaza sa faca prostii d-astea in loc sa o ia pe calea hybridului care consuma de 2x mai putin in oras
-
Avram, miercuri, 14.02.2024 13:39
Problema motorului nu e neaparat ca e mic sau slab, ca doar nu te duci la curse, ci cum zice @PMC fiabilitatea lui e hiba, si-au distrus singuri reputatia.
-
eu, miercuri, 14.02.2024 14:21
singurul ford care imi place ca aspect, mai decent si fara artificii inutile. mai apreciez si faptul ca are o garda la sol ceva mai rezonabila fara sa fie suv, adica nu stai cu emotii ca freci asfaltul cu burta la denivelari. mai apreciez ca are spatiu mare de incarcare, potrivit pt un europalet la dimensiuni exterioare totusi destul de adunate. un alt plus e ca se ofera si cu cutie automata (se pare ca s-ar fi rezolvat problemele de la fostele powershift), fiindca manuala aia imprecisa si agatatoare, desi poate mai ieftina la intretinere, nu merita nervii si toata oboseala din utilizarea zilnica. mi-as lua? eu nu, si nu din cauza capacitatii sau puterii motorului, de care vad ca se plange lumea mai sus. puterea e suficienta pt orice om normal, dar recunosc ca as sta permanent cu morcovul in fund la motor stiindu-i faima. nu ma intereseaza nici ca are plastice tari sau ca n-are directie precisa, nu conteaza. marele deal breaker pt mine este sa aud ca ai spatiu insuficient pe bancheta, de neconceput la o masina de familie, la fel e si la jogger, prea putin spatiu la cat de mare e masina. aaa si dezamagitor e ca are sync, mai bine lasau o gaura acolo in bord si era mult mai ok, isi punea fiecare aftermarket ce dorea, fara bataia de cap si problemele de la sync.
-
Banditos, miercuri, 14.02.2024 15:14
@eu Nu stiu cum e cutia actuala, dar cea in 6 de pe motorul de1.0/125 e manevrabila cu 2 degete. Motorul asta e ok pt max 1400kg. Cum ii pui un pasager la +80kg se simte. Motorasul este perfect pt Fiesta sau Focus sau Puma dar cand esti mai mult singur. Altfel tb sa il conduci cu rabdare. Strict in acest caz, spatiul de incarcare disponibil te duce cu gandul la masa. Ceea ce nu e prea e ok/destul pt un cuplu de 170Nm si traficul actual. Chiar daca masina in sine nu te imbie la shumahareala sau, pe la noi, smechereala si figuri de toparlan roman.
-
f, miercuri, 14.02.2024 17:03
Am avut ocazia sa conduc de cateva ori 1.0 MPI de 80 cp pe Polo si 1.0 tsi de 95 cp pe Ibiza. Sub 2000 rpm, sunt catastrofa amandoua, ai impresia ca vor sa se opreasca, ca e ceva in neregula, vibratiile se simt mai ales ca au si turatia relanty foarte jos lasata. Dupa 2000 rpm e atceva. Lasand la o parte faptul ca motorul turbo e mai vanjos, astia 3 cilindri nu sunt deloc ok. Eu am un Suzuki Swift in 4 cilindri (1.3 l) am condus Logan de 1.2 si 1.4 in 4 cilindri si efectiv poti rula la turatii mici fara probleme. Am avut Tico in 3 cilindri care iar nu avea probleme la turatii joase dar astia 3 cilindri moderni, au ceva lipsa....adica un cilindru. Din pacate dictatura UE ne forteaza sa conducem mizeriile astea dar avem sperante: urmeaza "electricele".
-
., joi, 15.02.2024 10:38
masina ideala pentru a transporta vata sau pufuleti
-
Banditos, joi, 15.02.2024 11:00
@f ce turatie la relanty zici ca aveai pe VW?
-
@., joi, 15.02.2024 12:18
ce sa spun... dar suvurile germane de 3 tone si puteri obscene? la fel de ideale la transportul lenii si basinilor cocalarului si pitipoancei lui prin oras, la mall si terase
-
Ovidiu, joi, 15.02.2024 12:54
La "Coolness efect" ... n-as spune ca e chiar "Neobservată", ba dimpotrivă, arată bine, e interesantă
-
alex_cu_a_mic, vineri, 16.02.2024 11:20
In SUA o masinuta de genul asta are un motor pe benzina de 2.4 aspirat si detunat pentru durabilitate.
-
ds, vineri, 16.02.2024 12:32
@17.03 Cre' că ce-ai condus tu o fi având vreun jigler înfundat : )))) Conduc zilnic un motor de 1.0 turbo în trtei cilindri. Nu are nici cea mai mică problemă la turții sub 1000 sau peste.
-
Chera Robinson, luni, 04.03.2024 19:16
Toata lumea arunca cu hate in motoarele in 3 pistoane dar nici macar odata nu a condus lumea unul.. Am condus 1.0 de la VAG, de la Ford, si cel de la Ford nu se simte ca un motor in 3 cilindri, are puture, nu te lasa la greu, iar performantele sunt f ok(asta pe focus), deci despre ce vorbim? Aici da, trebuia un 1.0 155 cai, dar na, taiere de costuri..
Ce motor fain