Consum

4.0

Cei de la Geely declară un consum mediu oficial de 6.3 l/100 km pentru Cityray, consum de care noi nu prea am reușit să ne apropiem. Astfel, în oraș te poți aștepta la un consum de 8 l/100 km, iar dacă ajungi și într-un trafic aglomerat, acesta poate sări de 9 l/100 km.

Pe autostradă, consumul mediu a fost de 7.5 l/100 km, iar pe drumuri naționale am avut un consum de 6.2 l/100 km. În zilele petrecute cu Cityray consumul mediu a fost de 7.7 l/100 km, având în vedere că am încercat să parcurg distanțe egale în oraș și în zone extra-urbane.

Geely Cityray nu are nicio urmă de electrificare deci și noi ne-am aruncat privirea la niște rivali care oferă motorizări termice cel mult cu sistem mild-hybrid. Prin urmare, Dacia Duster se laudă cu un consum de 5.5 l/100 km. Totuși, trebuie să luăm în calcul că motorizarea de pe Duster vine cu sistem mild-hybrid și mai puțini cai putere.

Hyundai Tucson, cu o motorizare asemănătoare, se laudă cu un consum mediu de 6.3-6.4 l/100 km, în timp ce Skoda Karoq, cu un motor mai mare și mai mulți cai putere, plus sistem de tracțiune integrală, are un consum mediu oficial cuprins între 7.5 și 8.1 l/100 km.

  • DAN, miercuri, 24.12.2025 10:44

    Oricat de tentante ar fi masnile chinezesti prin prisma pretului, chinezii mai au mult pana sa ajunga la maturitatea si rafinamentul ingineresc al europenior, dar si al japonezilor si coreenilor. Pretul nu e totul...

  • dan_grc, miercuri, 24.12.2025 14:37

    Ușor ușor testele cu mărcile chinezești vor deveni majoritare, urmând trendul influencerilor, deocamdată vânzările le vedeți la un alt articol, mărcile europene domină primele locuri, exceptând Toyota, pe locul doi, iar Dacia pe locul 9, cu vânzări aproape duble față de MG, cea mai vândută marcă chinezească în Europa. Geely, Chery, MG, nu vor vinde în România mai mult ca Dacia, pe niciun segment pe care concurează, multă vreme de acum înainte.

  • nsrei, joi, 25.12.2025 12:22

    Totu e fals. Nu vad de ce m ar interesa o mașină care nu schimba treptele corect sau care la gropi și sine de tramvai nu e confortabila. Zici că s au terminat mașinile sau că unii dintre cititorii noștri nu au avut niciodată mașină. Rog comparați aceasta roaba fabricata in 2025 cu un seria 5 2005 apoi reveniți cu concluzia care schimba treptele mai bine și care e mai confortabila

  • parere, joi, 25.12.2025 15:14

    Pai este o optiune excelenta sa nu mai porneasca sistemele de asistenta odata ce le-ai oprit tu ca utilizator. Europenii, americanii si unii asiatici parca s-au tampit, este extrem de enervant sa opresti la fiecare utilizare a masinii anumite sisteme precum mentinerea benzii care sa mai porneasca si o alarma sonora. Idem pt avertizare semne de circulatie, inclusiv semnul de viteza. Eu nu am cumparat o Mazda tocmai din cauza asta, plin de avertizari sonore si unele greu de dezactivat. Toyota de ex. erau mai smart pe chestia asta acum cativa ani, acum nu mai stiu.