Motor / Transmisie
La fel ca majoritatea modelelor din segment, Geely Coolray este echipat cu un motor relativ mic. Este vorba despre un propulsor pe benzină, de 1.5 litri turbo, care dezvoltă 172 de cai putere și 290 Nm cuplu.
Desigur, puterea îl poziționează în partea superioară a segmentului B.
Unitatea cu patru cilindri nu este foarte zgomotoasă și s-a descurcat în toate situațiile în care ne-am aflat. Trage bine chiar și în modul de rulare Comfort.
Mai ai la dispoziție modul Sport: crește turațiile, păstrează mai mult treapta de viteză și sensibilizează, notabil, pedala de accelerație. Unitatea este mult mai receptiv la comenzi. Am remarcat că dacă ești în modul Sport și apeși pedala de accelerație la podea, la viteze relativ mici, fenomenul de "torque steer" este destul de pronunțat.
Dar nu este o noutate, având în vedere că vorbim despre un SUV cu roți motrice față, care pare că nu-și dozează cumpătat puterea și cuplul.
Pentru un consum de combustibil cât mai redus ai modul de rulare Eco. Odată activat, toate "simțurile" mașinii sunt amorțite. Trebuie să apeși mai tare pe accelerație pentru a obține ceva putere.
Ai la dispoziție o singură variantă de transmisie, adică una automată cu 7 rapoarte și dublu ambreiaj. Este puțin nehotărâtă, să spun așa, mai ales la viteze mici, dar nu pot spune că a fost foarte deranjant.
Un lucru interesant este faptul că transmisia nu poate fi pusă în modul manual. Adică nu o să schimbi tu treptele. Nu ai padele și nici selectorul nu poate fi mutat într-un mod manual.
Totodată, la fel ca la Volvo-urile mai vechi, trebuie să treci prin toate treptele pentru a ajunge la ceea care dorești. Spre exemplu, dacă ești în P, trebuie să miști selectorul în N și apoi în D pentru a pleca de pe loc.
e urata cu spume si imi lasa senzatia unui kitsch specific tarii de unde provine.. nu stiu daca doar pretul e suficient cat sa determine pe cineva sa cumpere o masina