Interior
De îndată ce deschizi portierele, interiorul lui Coolray te îmbie să iei loc pe scaun, în primul rând din punct de vedere vizual. Ai o temă bicoloră, roșu-negru, indiferent de nivelul de echipare pe care îl alegi.
Pentru că vorbim, totuși, de un SUV poziționat în segmentul B, nu te aștepta să nu găsești plastic dur la interior. De fapt, sunt destule astfel de zone în habitaclu.
Finisajele sunt destul de calitative, semn că cei de la Controlul Tehnic al Calității, sau CTC pe scurt, au fost foarte meticuloși. Totodată, antifonarea habitaclului este destul de bună, atâta timp cât și suprafața de rulare este bună. Pe un asfalt care nu e tocmai ca în palmă o să ai destul de mult zgomot în interior, generat de la anvelope.
Ai butoane fizice, destul de mari și ușor de folosit, pentru funcțiile sistemului de climatizare, ceea ce este întotdeauna un lucru bun.
Din păcate, nu am acoperit distanțe mari cu acest Geely Coolray, dar chiar și așa pot spune că scaunele sunt confortabile. Mi-ar fi plăcut, totuși, să aibă reglaj lombar. Chiar dacă, prin construcția lor, scaunele față sport sunt ușor bombate în zona lombară.
Tapițeria este din piele sintetică, dar este moale și plăcută la atingere, iar volanul este îmbrăcat în piele naturală. Un detaliu interesant este că volanul are în interior o cantitate mică de gel dezinfectant. Or fi rămas marcați după Covid.
Acum, că tot am ajuns la acest capitol, suprafața bordului este destul de încărcată din acest punct de vedere: ai un plastic texturat în partea superioară, ornamente dintr-un material care imită aluminiul și o zonă moale, toate pe o suprafața de câțiva zeci de centimetri.
Nu lipsesc, desigur, zonele acoperite cu Piano Black, sau acel plastic negru, cu finisaj lucios, de care nu mai scăpăm.
Găsești destule spații de depozitare în interiorul lui Coolray, inclusiv o zonă mai mult decât generoasă sub tunelul central. Tot aici ai și o priză la 12V, precum și o zonă "configurabilă", dacă îi putem spune așa, pentru pahare.
Pasagerii nu se vor simți înghesuiți nici măcar pe locurile din spate. Spre exemplu, scaunul meu era reglat pentru înălțimea mea, iar în spate a putut sta confortabil un coleg cu o înălțime de 1.87 metri. Nu a atins cu genunchii în scaunul șoferului, ba chiar mai avea 2-3 centimetri. Și nici cu capul nu stătea lipit de plafon.
Cu bancheta în poziție normală, volumul portbagajului este de 330 de litri, iar hayonul este cu acționare electrică. Peugeot 2008 stă mai bine la acest capitol (434 litri), la fel și Hyundai Kona (407 litri). Și Skoda Kamiq este aproape, cu 400 de litri, la ca Seat Arona.
e urata cu spume si imi lasa senzatia unui kitsch specific tarii de unde provine.. nu stiu daca doar pretul e suficient cat sa determine pe cineva sa cumpere o masina