Interior
Dincolo de ușile ușoare ca un fulg, care se închid cu un minim de efort, Honda a dat dovadă de și mai multă maturitate. Avem o mulțime de elemente care îți arată că japonezii țin la detalii. Finisajele sunt foarte bune, iar calitatea materialelor a crescut simțitor. Chiar dacă pe ușile spate mai găsești plastic tare.
Altfel, pe locurile din față ai plastic moale și multe zone îmbrăcate în piele artificială. Pe scurt, acolo unde șoferul și pasagerul vor interacționa cu bordul și portierele vor găsi zone moi și plăcute. Unde mai pui că butoanele și rotițele sistemului de climatizare își propun să îți ofere o experiență tactilă similară aparatelor electrocasnice premium.
Probabil, Honda nu a vreut să o zică, dar ținta lor este un feeling premium pentru tot interiorul.
Avem spații de depozitare bine gândite, inclusiv un spațiu generos pentru telefonul mobil. Iar pe consola centrală, plasticul folosit nu atrage amprentele și nici zgârieturile.
Designul general al planșei de bord a fost ușor modificat, cu aeratoare ascunse acum în spatele unei grile de tip fagure. Nu are doar un rol estetic, ci și un rol de a difuza mai bine aerul în habitaclu.
Spațiul pe bancheta din spate este destul de bun, cu suficient loc la nivelul picioarelor și al capului. Mai ales că ampatamentul a crescut cu 3.5 centimetri. Tunelul median este și el ușor coborât.
Locul unde excelează Honda este dincolo de hayon (un hayon din rășină, mult mai ușor), acolo unde o să descoperi un portbagaj de 410 litri. Are o deschidere foarte generoasă, iar înălțimea de încărcare e bună. Dacă optați pentru sistemul audio Bose, atunci capacitatea sa este redusă la 404 litri. Chiar și așa, e mult mai mare decât pe Golf și Peugeot 308 PHEV.
O mare notă de 10 merge către antifonare, pentru că Honda a făcut minuni cu habitaclul. Inclusiv cu zgomotul transmis de motor. Din acest punct de vedere, Honda chiar a pășit în segmentul premium.
Daca Civic-ul costa 37.000 euro imi este frica sa vad cat o sa coste noul CR-V. Au luat-o razna preturile de tot, e clar. Ma refer aici la toate masinile, nu doar la anumite marci. In rest masina arata bine, la exterior ma refer. Ca la interior, dupa cum ne-ati obisnuit, nu puteti face niste poze din care sa ne dam seama de interior, bord etc. Nici macar o poza cu tot bordul, atata s-a putut.