Honda Civic Sedan
Pasiune pentru spațiu
Atunci când te gândești la o mașină de familie spațioasă, primul brand care îți vine în minte este Skoda. Cehii și-au clădit o reputație fantastică în rândul clienților care caută generozitate. Este etalonul fiecărui segment, fiecare rival raportându-se la valorile lor de spațiu ale portbagajului sau ale banchetei spate.
Un producător asiatic a simțit această slăbiciune a publicului european și a venit cu oferte surprinzătoare. Nimeni nu se aștepta ca Honda să lanseze o o gamă de modele care impresionează prin spațiul interior. Includ aici și actualul Honda Civic Sedan, o mașină pe care n-ai fi crezut-o niciodată un familist cu asemenea calități în materie de spațiu interior.
Această strategie pare să prindă foarte bine în România, o piață în care cel mai vizionat element dintr-un showroom este portbagajul.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
someone, marţi, 09.04.2019 20:13
niste puncte: 5.6 consum la ford nu e mai putin decat 5.0 la octavia cred ca sant cativa care regreta vechiul 1.8 VTEC, chiar daca are alte presatnte nu am mai condus de o vreme o cvt, dar e incredibil cum diminueaza performantele unui motor bun de altfel. masina asta cu o manuala trebuia sa fie sub 9.0 secunde pana la suta, iar cu un dsg bine pus la punct chiar mai rapida. in rest , civicul e aceeasi masina compacta in acte, greutate de compacta la cura de slabire dar cu dimensiuni de clasa medie, si clasicele-i caracteristici nipone.
-
Robotzelu, marţi, 09.04.2019 22:36
,,Confortul se ridica la un nivel ridicat"...
-
ShelbyV8, marţi, 09.04.2019 23:14
Am fost foarte aproape sa achizitionez aceasta masina, dar mi-am schimbat parerea in urma unui test drive. In primul rand, daca doream sa reglez pozitia scaunului, acesta se freca de consola centrala. Masina scartaia suparator la doar 1000km, In articol ati spus ca nu v-au placut ,,anumite finisaje din zona volanului". Volanul zgarie efectiv pe maini. Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa conduci timp de 5-6 ore. Cel mai rau aspect a fost o senzatie de greata pe care nu am mai simtit-o la volan de peste 10 ani cand am condus Dacia 1300 (chiar nu glumesc). Acceleratia este de 8.1sec pentru 0-100km/h. Masina se simte rapida si are un comportament sportiv, dar este deranjant de zgomotoasa. In concluzie, am fost foarte dezamagit si chiar nu am vazut cum as putea sa o folosesc zi de zi.
-
mircea, miercuri, 10.04.2019 08:41
@Kirotractor E 8.1, ca-n fișa tehnică. Am reparat. Mulțam de heads-up.
-
gica contra'riatu, miercuri, 10.04.2019 09:55
@Kirotractor HR-V 4x4 nu este disponibil in Europa,ci numai in USA & Canada (nu stiu despre Asia):ce gasesti la noi,este transmisie 4x2
-
Co5min, miercuri, 10.04.2019 12:44
Conduc acest model de 6 luni si ma declar foarte multumit. Este o masina de familie realmente prin prisma spatiului interior si portbagaj. Tinuta de drum este un exemplara, pozitia la volan, configurarea scaunului si reglaj lombar ajuta toate la confort. Motorul tinut la turatii in regim de oras, este foarte silentios dar odata apasata serios pedala, sunetul se face simitit dar intr-un mod placut; masina odata trecuta peste 4000 turatii/min isi arata cuplul si potentialul dinamic. Exceptand tabla extrem de subtire predispunsa in indoiri, nu am ce sa reprosez masinii. Confirm ca nu sunt probleme de dilutie ulei la motorul civic spre deosebire de CRV insa un regim de condus preponderent in oras, obliga la schimb ulei intre 6000 si 8000 km.
-
pipo, miercuri, 10.04.2019 15:15
Poc/poc/poc si ptiu-ptiu (am batut in birou si am scuipat in san ca sa nu-i deochi pe cei de la AM)...wow...nu pot sa nu remarc ca asta e al 3-lea test la rand aici pe AM cu un auto sedan si de volum, de interes. Saptamana trecuta in drum spre un dealer Mazda sa vad pe viu noul 3 am zis ca ce ocazie mai buna sa fie pt. o comparatie decat o vizita intai la dealerul de la intrarea pe Calea Giulesti (nu mai stiu cum se numeste) unde in aceeasi locatie poti vedea si Toyota si Honda (rivali traditionali ai lui Mazda) si basca ca si bonus mai e si Kia acolo . Deci o comparatie completa intre asiatici. Fara sa intru in detalii ,tin sa spun ca am vazut acolo la Honda doar Civic hatchback si primul soc pe care-l ai de la acest auto cu aspect de hot hatch aterizat direct din jocurile de gen NFS este cel cu privire la spatiul interior si portbagaj . Este urias si chiar te intrebi cum au reusit asta fiindca masina chiar pare una mica in dimensiuni privita din exterior. Dar intr-adevar ,dupa ce citesti despre dimensiuni, iti dai seama ca e doar o iluzie optica faptul ca pare micuta pe exterior. Oricum bravo lor pt. asta, alaturi de design exterior este o mare bila alba. DAR ,odata ce te instalezi la volan si iei la puricat mai cu atentie interiorul ...iti iei o mare palma care te trezeste la realitate, materialele sunt de foarte proasta calitate , nu cred sa fie vreun concurent direct care sa aiba materiale mai proaste. Si chiar si design-ul interior este unul parca invechit si in totala neconcordanta cu cel exterior si cu finisari usor grosiere de prin anii 2000.( Ca si o paranteza, cam acelasi lucruri ca si mai sus si in cazul HR-V-ului de la Honda.) Dar, ca si concluzie ,daca poti sa treci peste interior si materialele folosite acolo si daca as avea cu vreo 10-15 ani mai putin sau chiar o familie tanara , masina asta ar fi in top 3 pe o lista de achizitie.
-
Andrei, miercuri, 10.04.2019 15:47
Cuplul e destul de scazut, sunt motoare in 3 cilindrii care sunt tot pe-acolo, pare a fi un motor mai de turatie comparat cu celelalte 1.5 de pe piata. Pacat ca se incapataneaza sa puna CVT-ul acela, care e ok pentru mers in oras si mers linistit, dar care isi arata repede limitele cand ceri mai mult de la ea. De neinteles de ce ai lua motorul de varf cu o cutie atat de lenta si slaba. In rest un sasiu destul de bun, dar ergonomia, materialele, culorile sau grafica lasa de dorit.
-
240nm, miercuri, 10.04.2019 19:55
manuala are 240nm. 220 sunt doar la cvt, care probabil nu suporta mai mult?
-
Co5min, joi, 11.04.2019 09:01
O nelamurire am insa: daca primul test din 2017 masina a fost catalogata drept silentioasa, acum este trecuta ca si fiind zgomotoasa. Eu intradevar conduc civic cu cutie manuala dar zgomotoasa nu poate fi numita. La viteze de autostrada de 130-140 km/ora este liniste in habitaclu. Zgomotul motor isi face prezenta la viteze de peste 160km/ora, adica 3800 rotatii pe minut.
-
Honda, joi, 11.04.2019 10:08
O masina de evitat. Din pacate, Honda a trecut in categoria producatorilor de ocolit, alaturi de masinile nemtesti in ceea ce priveste fiabilitatea. Sunt nenumarate cazurile de oil dilution in alte tari. La noi sunt cativa pe forumul lor vocali in a expune lipsa problemelor motorului de 1.5, dar realitatea este ca nimeni nu stie cate masini cu probleme sunt aici pt. ca majoritatea celor ca au cumparat nu au habar ce sa urmaresca si pentru ca nu prea stau pe forumuri. Cu mecanicii din reprezentante nu are rost sa vorbesti, aia dau din umeri preventiv la orice problema.
-
Co5min, joi, 11.04.2019 12:03
Pai tot ce trebuie sa urmareasca un posesor de Honda, este un senzor de ulei care se aprinde in bord daca nivelul creste peste limita admisa, adica exista oil dilution. Tu continua sa eviti masina iar eu continui sa le vad inmultindu-se pe strazile din Timisoara. Win-win.
-
sandu, vineri, 12.04.2019 09:49
bordul ala este din anul 2000 toamna. nu au reusit sa il mai schimbe? cine si-ar cumpara o masina cu astfel de interior? serios acum, lucrurile au progresa, pana si dacia arata mai bine.
Nu c-ar conta prea mult, dar... 0-100 km/h în 10,4 sec.? Sau cele 8,1 s din tabel sînt pe bune? n.b.: HR-V-ul Sport cu aceeași motorișcă scoate 7,8 s că-i 4x4 (8,4 s cu CVT ce-i drept), iar consumul mediu scos de Caradisiac ar fi mai mic decît aici, deși băieții d-acolo sînt celebri pentru tălpile lor plumbuite. :-) Sincer de fapt, săr demult peste capitolul AM *consum comparativ* -- între niște cifre oficiale fără vreo relevanță, fie și după noul standard WLTP. Nu mai repet că la fel de inutile-mi par comparațiile plastico... premiante sau nu, dar se pare că au intrat deja-n ADN-ul jurnaliștilor auto. Care ar trebui să cunoască totuși prețul derizoriu (pentru producători, că-n showroom se triplează) al plasticelor moi. Ori al Alcantarei să zicem (sub 140 €/mp) - haptiku să trăiască însă, :-) vorba lui @ignis. În fine, testu-i altfel bine scris și lămuritor pentru amatorii de mașini nu doar mari (compacts... my ass noile apariții din segm. C), dar mai ales fiabile. (Culmea că 1.5-ul n-are problema diluării uleiului pe Civic, spre deosebire de propulsorul aparent identic de pe CR-V.) Mai pe scurt: mașina își face banii -- pentru cine-i are, clar.