Resuscitare
Puține mașini au avut parte de o poveste demnă de filmele cu Rocky precum Honda HR-V. Dacă vorbim de reveniri spectaculoase, putem să amintim câteva modele presărate peste istoria vehiculelor cu patru roți, dar acestea reprezintă excepțiile de cele mai multe ori.
În mod normal, atunci când un producător decide să retragă de pe piață un model, șanse să îl vedem revenind pe scena mare sunt mici, spre zero. Cu toate acestea, spre surprinderea multora, HR-V a avut fix un astfel de destin.
Lansat inițial în 1998, crossover-ul japonez ajunsese un pic prea devreme pe piață, oamenii fiind încă fideli sedanului clasic pe vremea aceea. Drept dovadă, HR-V a avut un ciclu de producție destul de scurt, până în 2006. Apoi, proverbiala batistă a fost așezată strategic peste țambal, de către Honda. De atunci, însă, întreaga structură a industriei s-a schimbat, iar apetitul clienților pentru mașini cu gardă la sol înaltă a crescut considerabil.
Iată, așadar, cum Honda a readus HR-V printre „cei vii” undeva în 2013, succesul acestei noi versiun,i dar și concurența acerbă din acest segment forțând, practic, compania japoneză să introducă o generație nouă în 2021.
Este vorba despre cea pe care am avut ocazia să o disec și eu în detaliu zilele trecute.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE
În primul rând am remarcat bordul discret, mai mult decât decent, aș spune chiar minimalist la prima vedere. În al doilea rând: versiunea de bază este surprinzător de dotată. În al treilea rând: tare aș fi curios să văd servisarea la sistemul complex de motor termic-motoare electrice.