Design

4.5

Noua Honda HR-V vine cu o abordare complet nouă, diferită chiar și de frații săi. De altfel, toate modelele disponibile în România în acest moment au identități vizuale puternice, independente, cu forme unice, un fenomen aproape unic în industria auto de astăzi.

Abordarea aceasta curajoasă trebuie lăudată, pentru a convinge și alți producători că soluția „sigură” de a oferi același design la cote diferite nu e neapărat cea câștigătoare.

HR-V arată bine din toate unghiurile. Farurile subțiri din partea frontală flanchează o grilă generoasă, dar bine integrată în designul general al modelului. Aceasta va avea culoarea caroseriei, indiferent de ce versiune alegi. Apropo de culori, HR-V poate fi comandat și în combinații bicolore, cum a fost și modelul testat de mine, cu acoperișul negru și restul caroseriei îmbrăcate în Platinum Sunlight White Pearl.

Jantele standard de 18 inch umplu foarte bine aripile mașinii, iar zona din spate e decorată de stopuri 3D LED care arată modern, mai ales după lăsarea întunericului.

Per total, HR-V este probabil cea mai arătoasă propunere din segment în acest moment, dar designul va fi întotdeauna un subiect foarte delicat. Cert este că vei avea parte de multe priviri curioase atunci când vei ieși la plimbare.  

  • ds, joi, 05.05.2022 12:21

    În primul rând am remarcat bordul discret, mai mult decât decent, aș spune chiar minimalist la prima vedere. În al doilea rând: versiunea de bază este surprinzător de dotată. În al treilea rând: tare aș fi curios să văd servisarea la sistemul complex de motor termic-motoare electrice.

  • @ds, joi, 05.05.2022 14:24

    daca va fi ca la Toyota POATE vei vedea servisarea cand esti al 3 lea proprietar

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 15:40

    @ds ce e de vazut la serivsare? Mufe care intra si ies in baterie/motor. Servisarea e simpla, costurile in schimb o sa fie "interesante". Honda a distrus tot ceea ce cladise pe piata europeana. Cum e posibil sa aduci numai hibrizi? Nu toata lumea traieste in orase.

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 15:41

    ..sau langa circuit. (ca sigur o sa se trezeasca vreunul sa zica de Civic TypeR)

  • ds, joi, 05.05.2022 19:43

    @NIGGAPLS :)))) Mai ușor cu mufe care intră/ies, că nu e chiar așa, mai este și motorul termic cuplat la cele electrice. Iar ăla e și pe post de generator și cu rol de motor clasic. Belea mare! Eu vorbesc de Doreii de prin service-uri, că doar sunt pățit cu vreo trei mașini, din care două în garanție, una pe la 50.000 km, alta la vreo 20.000, n-au fost în stare să găsească defectul nici după patru vizite. Calitatea meseriașilor e la pământ.

  • NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 20:20

    @DS Da, ai dreptate, sa le repari e bataie multa de cap si necesita un specialist/scule. Dar in afara de tinichigerie, nimic nu se mai repara in service, se inlocuieste.

  • Andrei, joi, 05.05.2022 21:41

    De ce s-ar complica cineva cu masina asta cvasi inutila, cand poti lua o compacta mai ieftin, cu spatiu mai mare si un motor decent? Ce au asiaticii astia cu sistemul ala de inchidere a usilor, venit din anii'90? Toti, Honda, Toyota, nu conteaza.

  • Vlad, marţi, 10.05.2022 09:12

    Mi-ar placea un test drive cu Honda HR-V. Am si eu un fix cu portbagajul, pare cam mic 320l :))) Dar o pun pe lista, chiar trebuie sa schimb masina si mi-ai atras atentia cu ce ai punctat aici in articol

  • Eugen, vineri, 13.05.2022 12:15

    Seamana izbitor cu Mazda...si la bord interior CX30 si cea electrica. Nu totul se rezuma la consum la 35000 eur