Design
Noua Honda HR-V vine cu o abordare complet nouă, diferită chiar și de frații săi. De altfel, toate modelele disponibile în România în acest moment au identități vizuale puternice, independente, cu forme unice, un fenomen aproape unic în industria auto de astăzi.
Abordarea aceasta curajoasă trebuie lăudată, pentru a convinge și alți producători că soluția „sigură” de a oferi același design la cote diferite nu e neapărat cea câștigătoare.
HR-V arată bine din toate unghiurile. Farurile subțiri din partea frontală flanchează o grilă generoasă, dar bine integrată în designul general al modelului. Aceasta va avea culoarea caroseriei, indiferent de ce versiune alegi. Apropo de culori, HR-V poate fi comandat și în combinații bicolore, cum a fost și modelul testat de mine, cu acoperișul negru și restul caroseriei îmbrăcate în Platinum Sunlight White Pearl.
Jantele standard de 18 inch umplu foarte bine aripile mașinii, iar zona din spate e decorată de stopuri 3D LED care arată modern, mai ales după lăsarea întunericului.
Per total, HR-V este probabil cea mai arătoasă propunere din segment în acest moment, dar designul va fi întotdeauna un subiect foarte delicat. Cert este că vei avea parte de multe priviri curioase atunci când vei ieși la plimbare.
În primul rând am remarcat bordul discret, mai mult decât decent, aș spune chiar minimalist la prima vedere. În al doilea rând: versiunea de bază este surprinzător de dotată. În al treilea rând: tare aș fi curios să văd servisarea la sistemul complex de motor termic-motoare electrice.