Micul gigant
Apariția SUV-urilor de toate formele și dimensiunile a dus la dispariția unui tip de automobile care s-a bucurat de o popularitate foarte mare la un moment dat. Ne referim aici la monovolume.
Din fericire pentru fanii monovolumelor, ele nu au avut soarta dinozaurilor, ci ADN-ul lor se mai regăsește în câteva modele din prezent. Noua Honda Jazz este un exemplu numai bun: avem utilitatea unui monovolum și aspectul unui hatchback de clasă mică.
Cu alte cuvinte, nu greșești deloc dacă privești noul Jazz ca pe un monovolum de clasă mică, dar nici dacă îl poziționezi în segmentul hatchback-urilor de clasă mică.
Numele Jazz se află în portofoliul Honda încă din 2001, așadar vorbim despre un model cu ștate vechi. În tot acest timp a trecut prin 5 generații. Cea mai recentă a debutat în 2020, iar între timp a primit o serie de îmbunătățiri, pentru a rămâne de actualitate.
Una dintre aceste noutăți este nivelul de echipare Advance Sport, care se poziționează între versiunea de bază Elegance și versiunea de top Crosstar Advance. Este, dacă vrei, o echipare de mijloc, cu o tentă sportivă.
Noi am condus noua Honda Jazz Advance Sport, iar în rândurile următoare îți spunem cu ce vrea să te cucerească modelul nipon. Mai mult, avem pentru tine și un video cuprinzător.
PREZENTAREA VIDEO A NOII HONDA JAZZ ADVANCE SPORT
foarte scumpa pentru dimensiunea caroseriei si ce ofera in general masina.. pretul real e cu 7-8000 de euro mai jos