Honda Jazz Crosstar

Interior

4.5

Cu Jazz, Honda a reușit întotdeaună să scoată în față spiritul practic al mașinilor mici. Iar noua generație a fost desenată pornind de la aceeași filozofie.

Imediat ce urci la volanul lui Jazz Crosstar, vei descoperi un habitaclu bine iluminat și foarte spațios. Totodată, niponii au optat și pentru o serie de modificări în ceea ce privește materialele folosite și structura generală a planșei de bord.

Scaunele modelului nipon sunt moi, au o suprafață mare, iar pe versiunea Crosstar producătorul introduce o tapițerie dintr-un material textil rezistent la apă.

De asemenea, japonezii propun acum un volan cu două spițe, iar materialul plastic folosit pentru butoanele acestuia este mult mai plăcut la atingere. De o parte și de cealaltă a planșei de bord, Honda a introdus câte un suport pentru pahare/sticle, iar gurile de ventilație sunt îndreptate către acestea. Practic, pe timp de iarnă te vei bucura de băuturi calde, iar vara vei putea gusta din răcoritoarele preferate la temperaturi mai reci.

Pentru zona superioară a planșei de bord, Honda folosește un material plastic mai dur, însă bine finisat și plăcut la atingere. Zona centrală a planșei de bord va fi acoperită cu un material textil, iar plasticele mai puțin prietenoase cu simțurile se găsesc în zona inferioară a cabinei.

Pe tunelul median vei descoperi un spațiu bine profilat în care îți vei putea depozita telefonul mobil, și un alt suport pentru pahare. Cotiera este îngustă și nu foarte lungă, însă în interiorul acesteia vei putea ține portofelul sau alte obiecte de dimensiuni medii.

În spatele volanului se află un instrumentar digital de bord și cele două indicatoare pentru nivelul de încărcare al bateriei și cel al rezervorului cu benzină. Pe planșa de bord, Honda a intregrat un ecran tactil cu o diagonală de 9 inch. 

În spate există loc suficient pentru picioarele pasagerilor. Cei cu o înălțime mai mare de 1.85 metri vor întâmpina ceva probleme cu spațiul oferit la nivelul capului.

Totuși, Honda vine cu un sistem special, conceput să te convingă că un model mic poate fi și practic. Sistemul se numește Magic Seats și permite plierea și ridicarea scaunelor din spate în configurații diferite. Prin rabatarea banchetei se obține o suprafață plată de încărcare, dar dacă ai de transportat obiecte mari care trebuie să stea pe verticală poți strânge (la propriu) scaunele lui Jazz Crosstar, eliberând astfel locul din spatele scaunelor față.

Portbagajul lui Jazz Crosstar are un volum de 298 de litri, iar prin rabatarea banchetei se obține o valoare de 1.119 litri. Marginea de încărcare a portbagajului este joasă, însă nu foarte lată. 

  • Tatraurs, vineri, 18.12.2020 12:14

    27500euroi trotineta asta de oras? Acum putini ani,cu banii astia iti luai o Honda Accord full care o rupea pe genunchi pe asta mica in materie de tinuta de drum,confort,spatiu,performante si fara misto,consum!Asta e viitorul,progresul,mai putin si mai prost dar vandut mai scump.

  • Catalin, vineri, 18.12.2020 13:31

    Bai nene Tatraurs tu mai stii altceva decat sa fii hater? N-am vazut si eu de la tine ceva de bine, pozitiv ,mereu doar de rau, de nasoale, nu stiu de ce esti asa incrancenat mereu, ce viata ai tu acolo la tine, dar ne deprimi, adevarat iti zic. Nici nu ma mir ca ai pe-acia atatia "prieteni" la ce atitudini ai

  • Tatraurs, vineri, 18.12.2020 13:43

    Calingura,da-i drumul si scrie tu in comentarii cam ce ai fi vrut sa citesti de la mine,arata-mi,invata-ma,baga si tu ceva aici sa ne inveselesti si sa scapam de depresie sau stii doar sa ma ataci pe mine,haterule? Haide,huntere,haide,apuca-te si scrie ceva civilizat,la obiect,arata-ne tu cum se face,redusule! Baga mare!

  • Nelu.Pantofaru, vineri, 18.12.2020 13:55

    Ca posesor de Honda Civic X reafirm ca si la Jazz Hybrid, este mult prea scumpa, nu se va vinde. E in gama doar sa mai scada poate emisiile si sa fie acolo. Cred ca ar fi avut mai mult succes cu noul Accord.

  • cos, vineri, 18.12.2020 14:06

    Am acasa o masina la fel de uratica :) dar care mi place...si asta mi place, pt oras e perfecta. Dar, desi toata planeta vorbeste despre asta, nu ma pot abtine sa nu fiu socat de cum cresc preturile la masini zilele astea. Nu stiu cum cresc salariile in tarile care chiar conteaza in materie de vanzari de masini noi dar in ro (desi nu contam in general si mai ales pt Honda) 27k mi se pare un pret de domeniul fantasticului. Am dat 22k pe o masina noua anu trecut si m a cam 'durut' pt ca nu fac parte din categoria celor care castiga extraordinar dar incep sa fiu din ce in ce mai intelegator in ce i priveste pe cei care sustin cumpararea de masini vechi in detrimentul celor noi.

  • someone23, vineri, 18.12.2020 14:18

    la partea cu pretul sant de acord cu Tatra, pentru ca pretul e periculos de aproape de o full-electrica, sau daca iti plac termicele, de o fiesta ST. solutiile tehnice sant de exceptie, si masina e ok pt oras.

  • andrei, vineri, 18.12.2020 14:45

    Am configurat acum o Honda Civic 5d de 182 de cai,cea mai scumpa versiune costa 25000euro,complet full,performante foarte bune,consum cu 2litri mai mare decat Jazz-ul.De ce as da banii pe Jazz?Ca are 3 motoare iar asta poate scadea fiabilitatea generala in timp?Ca asta e trendul acum?PS.Nu va mai certati si jigniti intre voi ca sunteti oameni mari,ce naiba!Idei constructive citesc la toti,pacat c-o dati cu ura in balarii si va mancati de c** aiurea.

  • someone23, vineri, 18.12.2020 15:14

    @ andrei: comment de 10 *

  • nume, vineri, 18.12.2020 15:28

    Atac la diesel? Mai degraba Stangu-n dreptu'.

  • ds, vineri, 18.12.2020 20:12

    Cam pretențios spus "atac la diesel". Nu e decât o durere de cap în plus, atâta tehnologie și complicații tehnice, ca să ce? Să mergi 2 km în mod pur electric și să ai un consum de 4.6 exterior (de ăla mixt nu mă mai leg că este o specificație complet inutilă și aiuristică). Consumul ăsta în exterior îl scoți și cu un diesel de 2.0. Cât privește consumul în oraș, 2.7... Rămâne de văzut. La prețul asta, mulțumesc, zic pas.

  • Dan, sâmbătă, 19.12.2020 17:05

    Vulpea care nu ajunge la struguri, spune că sunt acri!! Honda este o marcă care își alege în continuare clienții. Hibridele astea sunt prea rafinate pentru unii. Mai taie din ele dale draku..tractorașele pe câmpiile patriei să zburde în continuare, particulele de motorina să aibe grije de voi. Ia mai mânați măi haterilor măi..

  • @Dan, duminică, 20.12.2020 10:16

    :)))Da,Dane,nu ma putem de invidie cand vedem o masina urata de oras care prinde suta in 11 secunde si costa 28000euro si ni se pare ca nu merita banii, sa dam atat de mult pe ea mai ales comparata cu altele normale din clasa ei.Mai e un mascarici pe aici care scrie mereu asta,mai ales cand e vorba de VW si cineva s-a gasit sa-l critice,"strugurii acri,struguri acri,sunt acrii strugurii,ba,baet,vulpea aia cu strugurii".Critica NU e hate,poate in capul gol al unora care sunt prea indoctrinati,rai si limitati sa gandeasca cu capul lor.Sau poate esti tu prea rafinat pentru noi,ce zici?

  • M, luni, 21.12.2020 09:06

    Mai bine un Sandero Stepway... si o multime de bani raman in buzunarul cumparatorului.

  • zagado26, luni, 21.12.2020 18:03

    Honda a avut întotdeauna preţuri mari şi asta nu e neapărat un lucru bun. Am avut Accord CU2 AT care a fost în 2008 29.725 euro şi aia era maşină. Motor de 2.400 cmc cu 201 cai! Iar cea cu motor de 2.000 cmc era cam 26.000 de euro. Actualmente diferenţa între un CRV benzină şi varianta hibridă e de circa 5.000 de euro. Iar eu zic că nu se merită pentru că portbagajul este mai mic din cauza bateriei care este în podea, motorul este mai mic iar la viteze de autostradă gâfâie, practic actualmente o maşină hibridă se merită ca a doua maşină folosită exclusiv pentru oraş. Iar Honda România ar trebuie să-şi modifice politica de vânzări dacă într-adevăr vrea să vândă. Dacă vrea doar să existe în peisaj poate să continue aşa. Dar probabil pentru că nu suntem o piaţă care să conteze nici un target de vânzări adevărat nu au şi atunci se complac într-un "dolce far niente"!