Interior
Cu Jazz, Honda a reușit întotdeaună să scoată în față spiritul practic al mașinilor mici. Iar noua generație a fost desenată pornind de la aceeași filozofie.
Imediat ce urci la volanul lui Jazz Crosstar, vei descoperi un habitaclu bine iluminat și foarte spațios. Totodată, niponii au optat și pentru o serie de modificări în ceea ce privește materialele folosite și structura generală a planșei de bord.
Scaunele modelului nipon sunt moi, au o suprafață mare, iar pe versiunea Crosstar producătorul introduce o tapițerie dintr-un material textil rezistent la apă.
De asemenea, japonezii propun acum un volan cu două spițe, iar materialul plastic folosit pentru butoanele acestuia este mult mai plăcut la atingere. De o parte și de cealaltă a planșei de bord, Honda a introdus câte un suport pentru pahare/sticle, iar gurile de ventilație sunt îndreptate către acestea. Practic, pe timp de iarnă te vei bucura de băuturi calde, iar vara vei putea gusta din răcoritoarele preferate la temperaturi mai reci.
Pentru zona superioară a planșei de bord, Honda folosește un material plastic mai dur, însă bine finisat și plăcut la atingere. Zona centrală a planșei de bord va fi acoperită cu un material textil, iar plasticele mai puțin prietenoase cu simțurile se găsesc în zona inferioară a cabinei.
Pe tunelul median vei descoperi un spațiu bine profilat în care îți vei putea depozita telefonul mobil, și un alt suport pentru pahare. Cotiera este îngustă și nu foarte lungă, însă în interiorul acesteia vei putea ține portofelul sau alte obiecte de dimensiuni medii.
În spatele volanului se află un instrumentar digital de bord și cele două indicatoare pentru nivelul de încărcare al bateriei și cel al rezervorului cu benzină. Pe planșa de bord, Honda a intregrat un ecran tactil cu o diagonală de 9 inch.
În spate există loc suficient pentru picioarele pasagerilor. Cei cu o înălțime mai mare de 1.85 metri vor întâmpina ceva probleme cu spațiul oferit la nivelul capului.
Totuși, Honda vine cu un sistem special, conceput să te convingă că un model mic poate fi și practic. Sistemul se numește Magic Seats și permite plierea și ridicarea scaunelor din spate în configurații diferite. Prin rabatarea banchetei se obține o suprafață plată de încărcare, dar dacă ai de transportat obiecte mari care trebuie să stea pe verticală poți strânge (la propriu) scaunele lui Jazz Crosstar, eliberând astfel locul din spatele scaunelor față.
Portbagajul lui Jazz Crosstar are un volum de 298 de litri, iar prin rabatarea banchetei se obține o valoare de 1.119 litri. Marginea de încărcare a portbagajului este joasă, însă nu foarte lată.
27500euroi trotineta asta de oras? Acum putini ani,cu banii astia iti luai o Honda Accord full care o rupea pe genunchi pe asta mica in materie de tinuta de drum,confort,spatiu,performante si fara misto,consum!Asta e viitorul,progresul,mai putin si mai prost dar vandut mai scump.