Calitate / Pret
Modelele Honda, indiferent de clasa din care fac parte, nu au fost niciodată niște chilipiruri. Mașinile producătorului japonez au avut un preț peste media segmentului, justificat însă de echiparea generoasă oferită standard. Iar dacă adaugi și un sistem hibrid de propulsie, prețul obținut te poate convinge să mergi către un segment superior.
Dacă pentru Jazz-ul normal există două niveluri de echipare, în cazul lui Crosstar poți alege doar vârful de gamă, denumit Executive. Iar pentru cei 26.950 de euro din prețul de pornire comunicat de niponi, primești o suită completă de echipamente.
Standard, Jazz Crosstar va fi echipat cu un instrumentar digital de bord, sistem multimedia cu ecran de 9 inch, sistem de navigație, sistem audio cu 8 difuzoare și subwoofer, climatizare automată, cotieră centrală, geamuri electrice, volan reglabil pe înălțime și adâncime, oglinzi electrice încălzite, scaune față încălzite, banchetă spate Magic Seats, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele, cameră video pentru mersul cu spatele, faruri cu LED, asistent pentru faza lungă, proiectoare de ceață, bare longitudinale amplasate pe plafon, un pachet exterior special și un pachet complet de siguranță denumit Honda Sensing.
Ford oferă pe Fiesta Active un singur nivel de echipare (Active), iar pentru motorizarea de un litru 125 CP și transmisia automată, prețul comunicat este de 20.050 de euro. Noul Sandero Stepway în versiunea de top Comfort cu motorul de 90 CP și transmisia CVT are un preț de bază de 14.050 de euro.
Cu siguranță va fi greu de digerat această diferență mare de preț între modele comparabile, însă Honda a reușit mereu să atragă un public special care a apreciat, dincolo de valoarea comercială, produsele companiei.
27500euroi trotineta asta de oras? Acum putini ani,cu banii astia iti luai o Honda Accord full care o rupea pe genunchi pe asta mica in materie de tinuta de drum,confort,spatiu,performante si fara misto,consum!Asta e viitorul,progresul,mai putin si mai prost dar vandut mai scump.