Siguranta
Honda ZR-V a fost testată anul acesta la EuroNCAP, unde a primit 4 stele, destul de puțin față de ce era obișnuit în general producătorul japonez. Astfel, protecția la adulți a avut un procentaj de 79%, la copii de 86%, protecția pietonilor de 81%, iar sistemele de siguranță au primit un procent de 68%.
Chiar și așa, noul model din gama Honda ascunde la interior 11 airbag-uri, dar și sistemul Honda Sensing, care intră în scenă cu o armată de sisteme de siguranță și asistență. De exemplu, pe pachetul de bază Sport, deja primești sisteme ca Monitorizarea atenției șoferului, Monitorizarea traficului, Senzori de parcare și Sistem de monitorizare a unghiului mort.
Normal că dacă se optează pentru sistemul Advance primești mai multe sisteme, ca de exemplu: Pilot automat adaptiv, Sistem de menținere a benzii, Sistem pentru recunoașterea indicatoarelor de viteză, Sistem de asistență în trafic aglomerat, Intervenție activă asupra direcției la schimbarea benzii Sistem de avertizare a coliziunii frontale și Asistent inteligent pentru viteza de deplasare.
Păi dacă asta e 46 keur , un CRV cât draci a mai ajuns ? Nu mai bine puneau ei motorizarea asta pe anemicul ăla de HRV și-i dădeau o șansă ? Mă rog, nu știu detalii, dar curioasă decizia să vină cu modelul ăsta , care nici nu pare să rupă gura târgului, nu știu ce așteaptă de la el la banii ăștia. Iar cei 380 l pt portbagaj, la clasa asta și la targetul de clienți pe care îl au ei, e puțin, mult prea puțin , puteau să facă un efort și să fie măcar peste 400. Degeaba încap fără efort 5 persoane dacă nu ai unde să pui 2 valize. Oricum, avem încă un exemplu la ce nebunie a dus această suv-izare forțată a pieței auto . Înțeleg din articol ca este fratele lui Civic, platforma, motorizare ,tehnologii , interior , etc. și are doar câteva zeci de kg în plus dar costa cu aprox 10 keur mai mult !!! Nu știu, sper să nu exagerez, dar nu cred ca sunt departe .