Tinuta de drum
Pe lângă platforma comună cu Civic, inginerii japonezi s-au inspirat foarte mult de la acest hatchback sportiv, în căutarea lor de a face acest SUV compact cât mai dinamic, dar și confortabil. Față de rivalii din aceeași categorie, ZR-V nu este cea mai confortabilă, dar este foarte aproape de cea mai înaltă treaptă a confortului. Totuși, din punct de vedere dinamic, japonezii au nimerit-o bine, pentru că nu sunt multe mașini din acest segment de piață care se pot apropia de ZR-V. Tangajul și ruliul sunt prezente (până la urmă este un SUV), dar aceste mișcări sunt atât de discrete, încât nu îți pasă.
Cu o funcție ingenioasă numită Winding Control, sistemul de propulsie menține viteza motorului constantă pe viraje, asigurând un răspuns îmbunătățit. Suspensia față de tip McPherson și cea spate multilink se descurcă admirabil în fața denivelărilor, oferind o senzație foarte plăcută. Feedback-ul direcției nu este cel mai grozav și, sincer, nici nu ar trebui să fie la o mașină de familie din 2023. Din fericire, direcția are momente când este decent de precisă, încât să îți aducă un zâmbet pe buze.
Păi dacă asta e 46 keur , un CRV cât draci a mai ajuns ? Nu mai bine puneau ei motorizarea asta pe anemicul ăla de HRV și-i dădeau o șansă ? Mă rog, nu știu detalii, dar curioasă decizia să vină cu modelul ăsta , care nici nu pare să rupă gura târgului, nu știu ce așteaptă de la el la banii ăștia. Iar cei 380 l pt portbagaj, la clasa asta și la targetul de clienți pe care îl au ei, e puțin, mult prea puțin , puteau să facă un efort și să fie măcar peste 400. Degeaba încap fără efort 5 persoane dacă nu ai unde să pui 2 valize. Oricum, avem încă un exemplu la ce nebunie a dus această suv-izare forțată a pieței auto . Înțeleg din articol ca este fratele lui Civic, platforma, motorizare ,tehnologii , interior , etc. și are doar câteva zeci de kg în plus dar costa cu aprox 10 keur mai mult !!! Nu știu, sper să nu exagerez, dar nu cred ca sunt departe .