Tehnologie
În funcție de nivelul de echipare pe care îl alegi, poți să primești un instrumentar de bord parțial sau complet digital. Acesta este destul de personalizabil, pentru că în cadranele din stânga și dreapta poți să alegi o multitudine de informații, ceva similar cu ce vedem la cei din grupul VAG. Pe lângă, dacă optezi pentru pachetul Advance, o să ai în lista de opțiuni și un Head-up Display de 6 inch, care îți afișează toate informațiile de care ai nevoie. Plus un sistem audio premium Bose cu 12 difuzoare.
Ecranul multimedia de 10,2 inch se mișcă bine, fără blocaje. Singura problemă (poate deja clasică la mașinile japoneze) este grafica. Aceasta pare învechită, ceva ce îți aduce aminte de telefoanele android de acum 15 ani.
Cum îi stă bine oricărei mașini din 2023, normal că are conexiune Apple CarPlay și Android Auto prin cablu, dar și wireless. În același timp, scaunele au funcție de încălzire, volanul este încălzit, climatizarea este pe două zone, plafonul panoramic are trapă, iar hayon-ul este acționat electric.
Păi dacă asta e 46 keur , un CRV cât draci a mai ajuns ? Nu mai bine puneau ei motorizarea asta pe anemicul ăla de HRV și-i dădeau o șansă ? Mă rog, nu știu detalii, dar curioasă decizia să vină cu modelul ăsta , care nici nu pare să rupă gura târgului, nu știu ce așteaptă de la el la banii ăștia. Iar cei 380 l pt portbagaj, la clasa asta și la targetul de clienți pe care îl au ei, e puțin, mult prea puțin , puteau să facă un efort și să fie măcar peste 400. Degeaba încap fără efort 5 persoane dacă nu ai unde să pui 2 valize. Oricum, avem încă un exemplu la ce nebunie a dus această suv-izare forțată a pieței auto . Înțeleg din articol ca este fratele lui Civic, platforma, motorizare ,tehnologii , interior , etc. și are doar câteva zeci de kg în plus dar costa cu aprox 10 keur mai mult !!! Nu știu, sper să nu exagerez, dar nu cred ca sunt departe .