Design
Două lucruri le-am auzit aproape încontinuu de la oamenii care își dădeau cu părerea despre designul mașinii. „Frumoasă dom`le, dar parcă în față seamănă cu altă mașină”. După ce îi îndrumam înspre răspuns, am aflat că lumea consideră că ZR-V are o parte frontală asemănătoare cu Ford Kuga sau Toyota Corolla Cross, doi dintre rivalii principali ai acestei mașini. Și pot să spun că văd și eu asemănarea.
Grila față este diferită dacă optezi pentru pachetul Sport sau Advance. Pe Advance, grila are elemente verticale, în timp ce pe Sport vine cu o grilă cu aspect de fagure. Farurile sunt Full LED adaptive, iar prizele de aer chiar sunt reale.
Honda ZR-V vine cu 5 culori disponibile, iar noi am avut în test Platinum White Pearl. Jantele sunt oferite în standard pe 18 inch, iar în spate am avut o surpriză plăcută, pentru că ZR-V are două evacuări reale.
Păi dacă asta e 46 keur , un CRV cât draci a mai ajuns ? Nu mai bine puneau ei motorizarea asta pe anemicul ăla de HRV și-i dădeau o șansă ? Mă rog, nu știu detalii, dar curioasă decizia să vină cu modelul ăsta , care nici nu pare să rupă gura târgului, nu știu ce așteaptă de la el la banii ăștia. Iar cei 380 l pt portbagaj, la clasa asta și la targetul de clienți pe care îl au ei, e puțin, mult prea puțin , puteau să facă un efort și să fie măcar peste 400. Degeaba încap fără efort 5 persoane dacă nu ai unde să pui 2 valize. Oricum, avem încă un exemplu la ce nebunie a dus această suv-izare forțată a pieței auto . Înțeleg din articol ca este fratele lui Civic, platforma, motorizare ,tehnologii , interior , etc. și are doar câteva zeci de kg în plus dar costa cu aprox 10 keur mai mult !!! Nu știu, sper să nu exagerez, dar nu cred ca sunt departe .