
Tehnologie
Hyundai profită de faptul că țara de origine a mărcii este unul dintre vârfurile tehnologice la nivel mondial și montează pe noua generație i30 majoritatea elementelor hi-tech care îmbunătățesc confortul și siguranța pasagerilor regăsite în general în segmentul compact.
La o primă strigare, din oferta i30 lipsește doar un instrumentar de bord digital și un Head-Up Display pentru ca modelul Hyundai să bifeze toate căsuțele cerute de clienții din ce în ce mai pretențioși care își doresc ca banii pe care-i investesc în aceste mașini să se regăsească în lista de tehnologii de asistență.
În rest, avem frânare automată cu detecția pietonilor, avem sisteme de asistență la părăsirea benzii de rulare, monitorizarea unghiului mort și camere care citesc semnele de circulație. Dacă ieșiți cu mașini din țară sau dacă o veți cumpăra să o țineți până când vom avea autostrăzi, veți fi bucuroși să aflați că i30 vine cu pilot automat adaptiv, un sistem care te poate duce sute de kilometri fără să apeși pe pedale dacă înveți să-l folosești la adevăratul său potențial.
Tot la capitolul sisteme tehnologice intră și faptul că i30 nu mai vine cu frână de mână mecanică, ci folosește varianta electronică pentru a economisi spațiu pe consola centrală. Senzorii de parcare și camera de marșarier sunt include în pachet după primele două nivele de echipare, așa cum se întâmplă în cazul unor elemente care altădată ar fi costata bami frumoși: scaune față încălzite, cruise control, geamuri electrice față și spate și climatizare automată cu reglaj pe două zone. Farurile full-LED fac și ele parte din oferta Hyundai de pe i30.
Evident, conexiunea cu telefonul se face ușor, iar dacă alegeți o echipare care include display-ul central mare, de 8 inch, veți avea la dispoziție mirroring prin Android Auto și Apple CarPlay. E normal, până la urmă vorbim despre o mașină care aterizează direct din patria Samsung, unul dintre cei mai mari jucători pe piața gadget-urilor de toate felurile.
Masina are performante chiar bune pt puterea aceasta si interiorul e aratos, dar fata e un ghivechi cam aiurea, din pacate. In rest, cred ca mi-as lua masina, daca as fi un cumparator normal si nu asa cauta ceva cu multi cai.