Hyundai i40 facelift

1.7 Diesel Turbo (CRDi) 141CP Man6 Supreme

Interior

4.0

Dincolo de ușă te așteaptă surprizele. Mai întâi descoperi un sunet de întâmpinare inedit, care pornește ori de câte ori pui sau iei contactul. La început am crezut că îmi sună telefonul, deși clar nu era tonul de apel cunoscut. Este un sentiment plăcut, de apartenență la un brand care începe să se apropie din ce în ce mai mult de clienții săi.

După ce treci peste această întâmpinare binevoitoare, pricepi cum stau lucrurile cu materialele folosite în habitaclu. Plasticul este destul de tare pe alocuri, mai ales în partea inferioară a bordului. Scaunele sunt confortabile, însă tapițeria din piele poate da semne de uzură destul de devreme. Finisajele sunt bune.

La capitolul spații de depozitare, Hyundai și-a făcut temele și a înțeles că este nevoie de un spațiu pentru telefonul mobil la baza planșei de bord. A născocit unul, destul de adânc, cu suprafață aderentă, pe care la mascat cu o ușiță glisantă. Este o soluție estetică bună. În portiere se face loc pentru sticle de apă însă poziția lor este una înclinată, așa că ar fi bine să strângeți bine dopul.

Spațiul interior este destul de generos, însă pe locurile din spate accesul se face puțin mai greu, iar linia destul de coborâtă a plafonului ar putea să-i deranjeze pe cei care au peste 1.80 metri și vor să circule pe bancheta din spate.

Portbagajul are o capacitate de 505 litri, ușor mai mare decât cel oferit de Opel Insignia și Mazda6. Ford Mondeo și Volkswagen Passat sunt ceva mai generoase.

  • Nelu.Pantofaru, miercuri, 17.02.2016 12:11

    Imi place masina, mai mult spatele decat fata. Interiorul si el este reusit, insa bordul putea fi mai "premium" putin. Cred ca se califica in segment si daca luam in calcul pretul cerut pentru dotarile pe care le are si pentru cutia automata, eu cred ca merita luat in calcul (Pe site sunt preturi cu oferta, cum practica de obicei Hyundai, versiunea de top fiind 26000). Poate nu este la fel de tehnologizata ca un Passat, dar la banii ceruti si servicile pe care le ofera eu cred ca este o oferta foarte corecta. Un mare plus mai este garantia de 5 ani.

  • S, miercuri, 17.02.2016 12:28

    Nu-i nici o masina (Mercedes, Audi sau ce mai ziceti voi) la partea de design. Este doar un Hyundai original, frumos foc :)

  • ioi, miercuri, 17.02.2016 14:20

    O masina placuta ca aspect si mai ales la interior. Pacat ca nu are si motorizari mai puternice si pretul e cam mare; se apropie de triada germana care, CONVINE UNOORA SAU NU, sunt considerate premium in toata lumea.

  • Tony_LPP, miercuri, 17.02.2016 20:16

    Hyundai I40 este destinat celor care doresc mai mult de la un sedan de clasa medie, la un pret foarte corect .O simpla privire aruncata este suficienta pentru a remarca caracteristicile de design interior si exterior. Finisajele interioare moderne aduc un plus de eleganta şi dinamism modelului. @ioi Pretul nu este mare daca luam in calcul Volkswagen Passat & Skoda Superb, configurate asemanator, echipate cu motorizarea 1.6 TDI 120CP Confortline & ulterior Ambition, ambele costand 26.000 euro + 400euro pentru Skoda Superb fara optiuni. Cu optiunile asemanatoare nivelului de echipare de pe Hyundai I40 testat de redactia Automarket , pretul sare de 30.000 euro.

  • Andy, joi, 18.02.2016 02:04

    @ioi Triada germana e formata din BMW, Merc si Audi. Modele lor de clasa medie chele incep ca preturi acolo unde se termina i40 cu toate dotarile pe el, deci nu sunt concurente. Pretul i40 e competitiv comparand cu Passat. Personal mi-ar placea un test cu noua Optima care cu siguranta ca e peste i40 ca doar e model nou. Optima chiar are potentialul sa fie peste Passat, Mazda 6 si Talisman. De Avensis, Mondeo, 508 nu mai zic.

  • hazard, joi, 18.02.2016 13:21

    Hyundai are istoric stufos in domeniul franelor proaste. Asadar o recomandare ar fi ca la capitolul performante sa prezentati si comportamentul la franare in diferite conditii.

  • Tony_LPP, joi, 18.02.2016 20:59

    @hazard Hyundai ofera sistem de franere aproape identic ca cel de pe Renault, adica mult prea sensibil. Iti garantez lucrul asta dupa ce am probat cateva modele . Cu consideratie,

  • Adrian, joi, 18.02.2016 22:36

    Sa inteleg ca in timpul testului CB nu a aratat nici un consum? Hai sa facem testul asta cum trebuie si sa informam cititorii cu cifre cat mai exacte.

  • andi77, vineri, 19.02.2016 09:22

    Cetatean: Uauuu...... ce "msina" este aceasta ? E din stutgart nu?!?.....Expert: Nu. Este din Ulsan mai precis la sud de Pyongyang(Phenian pentru europeni).................Aaaaaaaaaa...uauuuu.

  • opinie, vineri, 26.02.2016 22:33

    Nu mi-as cumpara in veci porcaria asta numita i40.