Interior
Dincolo de ușă te așteaptă surprizele. Mai întâi descoperi un sunet de întâmpinare inedit, care pornește ori de câte ori pui sau iei contactul. La început am crezut că îmi sună telefonul, deși clar nu era tonul de apel cunoscut. Este un sentiment plăcut, de apartenență la un brand care începe să se apropie din ce în ce mai mult de clienții săi.
După ce treci peste această întâmpinare binevoitoare, pricepi cum stau lucrurile cu materialele folosite în habitaclu. Plasticul este destul de tare pe alocuri, mai ales în partea inferioară a bordului. Scaunele sunt confortabile, însă tapițeria din piele poate da semne de uzură destul de devreme. Finisajele sunt bune.
La capitolul spații de depozitare, Hyundai și-a făcut temele și a înțeles că este nevoie de un spațiu pentru telefonul mobil la baza planșei de bord. A născocit unul, destul de adânc, cu suprafață aderentă, pe care la mascat cu o ușiță glisantă. Este o soluție estetică bună. În portiere se face loc pentru sticle de apă însă poziția lor este una înclinată, așa că ar fi bine să strângeți bine dopul.
Spațiul interior este destul de generos, însă pe locurile din spate accesul se face puțin mai greu, iar linia destul de coborâtă a plafonului ar putea să-i deranjeze pe cei care au peste 1.80 metri și vor să circule pe bancheta din spate.
Portbagajul are o capacitate de 505 litri, ușor mai mare decât cel oferit de Opel Insignia și Mazda6. Ford Mondeo și Volkswagen Passat sunt ceva mai generoase.
Imi place masina, mai mult spatele decat fata. Interiorul si el este reusit, insa bordul putea fi mai "premium" putin. Cred ca se califica in segment si daca luam in calcul pretul cerut pentru dotarile pe care le are si pentru cutia automata, eu cred ca merita luat in calcul (Pe site sunt preturi cu oferta, cum practica de obicei Hyundai, versiunea de top fiind 26000). Poate nu este la fel de tehnologizata ca un Passat, dar la banii ceruti si servicile pe care le ofera eu cred ca este o oferta foarte corecta. Un mare plus mai este garantia de 5 ani.