Interior
Ei bine, Jeep Compass are aici de recuperat. Interioarele pe care le-am găsit atât pe versiunea Limited cât și pe Trailhawk nu se ridică la calitatea pe care o oferă concurența de la Peugeot pe noul 3008, de exemplu. Volanul și scaunele sunt bine gândite și finisate cu materiale de calitate, dar restul materialelor sunt dure și deloc atrăgătoare, iar unele finisări (pe care le vom pune pe seama exemplarelor de pre-producție prezente la test) sunt chiar aproximative, cu bavuri tăioase lăsate în zona butonului de pornire motor și a inelului pentru acționarea treptei de mers înapoi.
Apoi este consola centrală, cu butoane multe, ilogic plasate și inscripționate cu un font urâțel. Sperăm ca până la începerea producției de serie Jeep să mai corecteze din problemele interiorului.
Ne-a plăcut capacitatea portbagajului de 438 llitri și faptul că există și opțiunea pentru hayon acționat electric, atât de practic când ai mâinile ocupate cu cumpărături.
Mai trebuie spus că noul Compass nu este fabricat în Europa. Uzina de la Melfi din Italia va produce în continuare modelul Renegade, în timp ce exemplarele Compass vor fi produse în Mexic.
Un model interesant si probabil ca cel mai capabil SUV compact cand vine vorba de off-road (in varianta Trailhawk), insa pacat de interior, mai ales ca Jeep e premium si are si preturi pe masura. E un pic ciudat ca 3008 sa fie aproape la nivel de premium si Compass la nivel de volum-buget...