Tehnologie
Pentru că orice automobil modern trebuie să aibă un set obligatoriu de gadgeturi, noul Compass nu putea face excepție. Centrul sistemului multimedia Uconnect pentru echipările superioare este un display tactil de 8.4 inch. Echipările inferioare folosesc ecrane de 5 sau 7 inch. Un alt display color este amplasat în centrul planșei de bord, între turometru și vitezometru, și aici sunt afișate informații de la computerul de bord sau de la sistemul de navigație.
Pentru modelele în echipare Limited sau Trailhawk, Jeep oferă în standard și sistemele Apple CarPlay și Android Auto. Asta înseamnă că la conectarea telefonului prin intermediul cablului, ecranul acestuia va fi oglindit întocmai pe display-ul din mașină.
Sistemul multimedia se mișcă rapid și are o grafică bună. Navigația își face bine treaba, iar pe ecran găsim și ceea ce producătorul numește Jeep Skills: o serie de aplicații care-l vor ajuta pe cel de la volan să navigheze mai bine pe teren accidentat.
Pe modelele cu tracțiune integrală, un comutator rotativ ne ajută să selectăm între cinci moduri de rulare: Auto, Snow, Sand, Mud și Rock. Acesta din urmă este rezervat doar echipării Trailhawk. Același comutator rotativ găzduiește și butoane pentru blocarea diferențialului și acționarea modului Hill Descent, ce controlează automat frânarea la coborârea pantelor.
Pe modelele cu tracțiune 4x2, butonul rotativ lipsește, fiind înlocuit de un spațiu de depozitare.
Un model interesant si probabil ca cel mai capabil SUV compact cand vine vorba de off-road (in varianta Trailhawk), insa pacat de interior, mai ales ca Jeep e premium si are si preturi pe masura. E un pic ciudat ca 3008 sa fie aproape la nivel de premium si Compass la nivel de volum-buget...