Interior
Dacă la Jeep Renegade găsești urme de joc și joacă, fiind vorba de cel mai mic membru al gamei, în cazul lui Compass lucrurile devin ceva mai serioase. Atât de serioase, încât planșa de bord pare ușor anostă. Asta deși se încearcă înviorarea atmosferei cu un plastic lucios de culoare neagră și cu unul argintiu.
Ergonomia este bună, atât pentru climatizare, cât și pentru butoanele de pe volan. Totul este intuitiv și nu ai nevoie de acomodare. Calitatea plasticului oscilează. Avem un plastic moale, dar cu o textură anostă pe planșa de bord. Pe măsură ce cobori mâna, o să descoperi plastic destul de tare.
Jeep a înțeles nevoia spațiilor de depozitare pentru o mașină care își dorește ieșiri în teren accidentat. Avem spațiu suficient în interiorul portierelor, avem suport pentru două pahare pe consola centrală, o cotieră adâncă. Ce nu a înțeles Jeep? Nevoia unui spațiu pentru telefon sau alte aparate electronice la baza planșei de bord. Există un suport, dar e mai degrabă o încercare nereușită.
Pe locurile din spate pot avea loc doi adulți, însă cu mare precauție la nivelul capului dacă înălțimea lor depășește 1.80 metri. Tunelul central este foarte coborât, deci puteți risca așezarea încă unui pasager pe locul din mijloc.
Portbagajul are o deschidere bună și poate oferi o capacitate de 438 de litri. Comparativ cu ce oferă Nissan Qashqai este mult mai bine. Cu toate acestea, există și rivali mai puțin titrați, dar mai generoși: Seat Ateca, Ford Kuga, Skoda Karoq, Mazda CX-5, Hyundai Tucson și Kia Sportage. Nu mai vorbim despre cei 615 litri ai lui Volkswagen Tiguan.
Codas la toate capitolele