Calitate / Pret
Jeep a avut întotdeauna o poziționare intermediară: undeva între segmentul premium și cel de volum. La fel se întâmplă și cu noul Compass. SUV-ul compact are un preț de pornire destul de ridicat, 23.200 de euro, dar vine disponibil cu o motorizare de bază puternică: 1.4 benzină de 140 de cai putere.
Versiunea testată de noi are un preț de pornire de 34.500 de euro, la care se mai pot adăuga și opționalele dorite.
Rivalii din segment se poziționează astfel: Ford Kuga 2.0 diesel de 180 de cai, cu automată și 4x4, precum și cu nivelul de echipare ST-Line este ceva mai ieftin la 32.300 de euro. Hyundai Tucson se apropie destul de mult de Jeep în versiunea diesel de 185 de cai putere, cu 4x4 și automată: 33.500 de euro. Însă nivelul de echipare este mai generos decât cel al lui Jeep.
Știm deja că Sportage este una dintre cele mai accesibile soluții din segment, deci nu trebuie să ne mire că o versiune comparabilă costă 28.600 de euro. Și Seat Ateca este mai ieftin alături de motorul TDI de 190 de cai putere, cu 4x4, DSG și echipare Xcellence (32.500 de euro).
Skoda Karoq și dieselul său de 150 de cai putere e și mai ieftin, la doar 29.300 de euro. Chiar și Volkswagen Tiguan cu 150 de cai putere, 4x4, DSG și echiparea Highline este mai accesibil, la 33.500 de euro.
Singurele mașini mai scumpe sunt Mazda CX-5 și Land Rover Discovery Sport, acesta din urmă fiind mai piperat chiar și cu 5000 de euro.
Codas la toate capitolele