Siguranta
EuroNCAP nu testează foarte des astfel de modele dedicate off-road-ului. Modelele Jeep care apar în consemnările EuroNCAP sunt Compass, Renegade și Grand Cherokee, adică SUV-uri care sunt utilizate mai mult pe asfalt și justifică izbirea lor de barierele deformabile.
Cu toate acestea, EuroNCAP mai face și excepții. Tocmai pentru a vedea ce se ascunde în spatele unui off-roader impozant. Testele recente de impact i-au adus lui Wrangler doar o stea, un punctaj rușinos, marcat în primul rând de lipsa unor sisteme de siguranță tot mai des întâlnite, cum ar fi frânarea automată de urgență și menținerea benzii de rulare sau măcar avertizare la depășirea ei.
Din păcate, parbrizul rabatabil nu permite instalarea unui sistem automat de frânare pentru situații de urgență, ceea depunctează serios Wrangler atât în evaluarea EuroNCAP, cât și în viața reală. Există acum o mulțime de sisteme de siguranță noi, cum ar fi monitorizarea unghiului mort și avertizarea la ieșirea cu spatele dintr-o parcare.
Nu vă imaginați însă că punctajul EuroNCAP a ieșit atât de mic doar din cauza sistemelor de siguranță. Jeep Wrangler a primit doar 50% din punctajul pentru protecția pasagerilor adulți și 69% din cea pentru protecția pasagerilor copii. Sunt valori foarte slabe, comparativ cu ce oferă industria.
profanii( ca ai adus vorba)sustin ca modelul cu patru usi este mai lung decat 4334 mm cumscrietii voi. n-are importanta.multi stiu putini cunosc. puteti sa stergeti postarea fara remuscari.