Design

4.5

Așa cum spuneam, Kia EV4 este disponibilă în două variante de caroserie: hatchback, produsă în Europa, și fastback, produsă în Coreea de Sud, dar comercializată pe piețele internaționale.

Există câteva diferențe între cele două, în afara părții din spate care este cea mai evidentă. De pildă, versiunea hatchback are o lungime de 4.4 metri, iar cea fastback de 4.7 metri. Ampatamentul este identic, adică 2.820 milimetri.

Limbajul de design Opposite United a fost aplicat și celui mai nou model al familiei EV de la Kia. Avem faruri și stopuri verticale, accente negre în spoilerul frontal (nivel de bază) și vopsite în culoarea caroseriei pe GT Line, protecții din plastic cu finisaj mat la nivelul aripilor sau cu finisaj lucios pe GT Line, dar și o inserție neagră în montantul C.

Pe aceasta din urmă o regăsești exclusiv pe varianta de caroserie hatchback.

Jantele au un profil aerodinamic și ai la dispoziție doar două dimensiuni: de 17 sau de 19 inch.

Apropo, culoarea exterioară a mașinii pe care am testat-o noi se numește Albastru Flame.

  • Matei_cel_nou, marţi, 07.10.2025 16:51

    Un model reușit și bine-venit într-o zona de piață din ce în ce mai rarefiată. Și prețul e bun. Designul nu e pe gustul meu dar interiorul e ok.

  • Andrei, marţi, 07.10.2025 17:11

    That's a face only a mother could love! Fugly!

  • alex_cu_a_mic, marţi, 07.10.2025 17:22

    Deci Kia Ceed hatchback are ~1.2-1.3 tone iar Kia EV4 are 1.9 tone. Evoluam, evident.

  • Matei_cel_nou, marţi, 07.10.2025 19:39

    Dacă evoluția s-ar măsura doar în greutate cam jumătate din populația vestică ar fi evoluat la stadiul de transformatoare de mâncare în grăsime.

  • nobody, miercuri, 08.10.2025 09:41

    Daca 45k eur e un pret ok pt masina asta (sau pentru orice altceva similar), banii chiar nu mai au nicio valoare... Probabil marja de profit a producatorilor e la un maxim istoric. Dar daca oamenii zic ca e un pret bun, atunci ce motive ar avea sa il scada la un pret intr-adevar corect?

  • Jian de la Calafat, miercuri, 08.10.2025 11:01

    Ticalosul De Meo continua sa saboteze KIA prin refuzul de a oferi noului EV4 atat de necesarele motorizari dCi. Diesel este singura motorizare asimilabila agreabilitatii depline, astfel ca in lipsa magistralei inventii a lui Rudolf Diesel, spectrul falimentului grupului asiatic este mai aproape ca niciodata.

  • ds, miercuri, 08.10.2025 11:12

    @alex_cu_a_mic aș fi înțeles să faci comparație intre greutatea EV4 cu greutatea ID4 sau Scenic. Ar fi avut o logică. Dar să compari greutatea EV4 cu Ceed e ca și cum ai compara dude cu banane și ai trage conculzia că evoluezi.