Vizibilitate

4.0

Din punct de vedere al vizibilității, nu am ce să-i reproșez. Suprafața vitrată este generoasă, geamurile laterale sunt mari, plafonul panoramic este plăcut, iar luneta pătrată, ce-i drept, este obturată parțial de roata de rezervă.

Dar, Land Rover are o soluție și pentru acest impediment: o cameră video care poate înlocui oglinda retrovizoare cu o imagine capturată în timp real. Mai ai, de asemenea, o cameră amplasată sub roata de rezervă. Chiar și așa, tot trebuie să fii atent când parchezi, pentru că această cameră nu vede roata de rezervă și riști să te apropii periculos de mult de perete.

O conexiune pe care noul Defender o păstrează cu trecutul sunt geamurile Safari. Probabil cel mai frumos detaliu estetic al acestui model. Acestea sunt montate între plafon și cele laterale, fiind o preluare directă de la urmașul său, folosit în expediții din Africa. Geamurile Safari îi ajutau pe cei de pe locurile din spate să observe girafe sau maimuțe cocoțate în copaci.

  • ds, vineri, 02.05.2025 14:35

    De acei 102.500 iei un Lexus Rx 500 F Sport 2.4 Hybrid și ai încheiat orice discuție.

  • zarnesteanu, vineri, 02.05.2025 18:57

    Greutatea de 2.4t pentru un Land Rover nu e o problema prea mare. Obstacolul imposibil de surmontat pentru ei e ancora fiabilitatii abismale pe care trebuie s-o traga oriunde merg.

  • Elektrikkk, vineri, 02.05.2025 23:47

    Termică nu prea fiabilă.

  • Trilulilu, sâmbătă, 03.05.2025 06:18

    Ai avut în textul ăsta niște comparații de-a dreptul stupide. Alegi varianta de motorizare de 250cp și te plângi că este inferior G-ului de 360cp. Păi de ce nu compari varianta de peste 300?! Apoi consumul. Cu mama naibii este mare când unii cu o beșică de Puma consumă la fel?! Exemplele de la concurență sunt iarăși mai slabe, unul cu 4 cilindri, celălalt cu 100cp mai mult. Una dintre cele mai proaste recenzii făcute unei mașini. Atât de puerilă, fără substanță, dar cu concluzii de parcă a-ți avea-o de-o viață