Tinuta de drum
Surprinzător, în ciuda lipsei unei suspensii pe aer, Lexus ES300h oferă un nivel de confort și rafinament greu de bătut, cel puțin dacă nu trecem în segmentul superior.
Indiferent de tipul de drum pe care te afli sau de viteza cu care te deplasezi, Lexus ES este o bijuterie, un cocon care te va purta spre destinație plutind. Pe lângă confortul impecabil oferi de suspensie, vei avea parte și de o liniște reconfortantă, mulțumită suprafețelor vitrate cu protecție acustică. Sigur, asta dacă nu cumva vei dori să abuzezi de cele 17 difuzoare ale sistemului audio Mark Levinson, care este absolut impecabil setat pentru habitaclul modelului nipon.
Senzația pe care o ai la bordul acestei mașini este de răsfăț, ajungând chiar ocazional să mă surprind cu colțul ochiului în oglindă, pur și simplu rânjind fără motiv.
Prin oraș te vei bucura de mersul predominant electric, silențios și fără sincope al mașinii, în timp ce zgomotul asurzitor al balamucului din exterior e ținut departe de tine, mulțumită antifonării excelente. La ieșirea din urbe vei începe să auzi din ce în ce mai mult motorul termic de sub capotă, pe măsură ce viteza va crește. Chiar și așa, nu vorbim de un deranj teribil și persistent ci, mai degrabă, de unul ocazional, atunci când ai de făcut câte o depășire.
4.3 ? Tonale primeste 4.4 cu motorul ala anemic de 1.5 si masina asta care este la ani lumina ia un punctaj mai mic ?