Luxul anonimatului
Deși Lexus ES are o istorie de peste 30 de ani în spate, pentru majoritatea automobiliștilor din România sedanul japonez este încă o apariție atipică în trafic. E de înțeles, până la urmă, pentru că ES a ajuns în Europa abia în 2018, atunci când l-a înlocuit pe fratele său GS. Practic, câte mașini se puteau vinde în această perioadă, astfel încât Lexus ES să devină un nume foarte cunoscut pe plaiuri mioritice?
Unde mai pui și că, târziu, anul trecut, ES a primit un facelift subtil, menit să îl mențină relevant pentru câțiva ani, cât timp inginerii Lexus pregătesc noua generație.
Ei bine, fix acest facelift ne-a făcut curioși să vedem ce anume s-a schimbat la ES și să examinăm în detaliu munca inginerilor și a designerilor niponi, pe o mașină care, în mod cât se poate de evident, nu se adresează oricui.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE
4.3 ? Tonale primeste 4.4 cu motorul ala anemic de 1.5 si masina asta care este la ani lumina ia un punctaj mai mic ?