Design

4.5

Nu ai de ce să fii supărat dacă nu vei observa rapid noile detalii oferite pe facelift. Acestea sunt subtile și doar un ochi foarte bine antrenat le-ar putea distinge.

Printre ele vei regăsi grila față subtil redesenată și optimizată aerodinamic, precum și faruri noi, cu o la fel de subtilă serie de modificări.

Tot pe facelift au fost introduse și noi modele de jante, optimizate aerodinamic și ele, alături de noi culori pentru exterior.

Da, Lexus ES va atrage multe priviri, multe datorate profilului agresiv din partea frontală. Iar dacă atenția trecătorilor nu e pentru tine, poate ar trebui să cauți ceva mai cuminte.

  • GIGI, vineri, 17.06.2022 21:11

    4.3 ? Tonale primeste 4.4 cu motorul ala anemic de 1.5 si masina asta care este la ani lumina ia un punctaj mai mic ?

  • r, luni, 04.07.2022 08:26

    Este doar un face-lift la care au păstrat tehnologia veche (acum au ceva mai nou dar nu spectaculos dar nu au folosit-o pe acest model). Oricum numele e supralicitat că e fiabilă și elegantă (lucru adevărat) dar ca performanțe jumătate din tigăi îi dau ceață. Orice accelerație este de regulă un mare fâs acompaniat de o mare gâjâială, motorul termic pornește și se oprește de 10 ori pe km iar autonomia dată de acumulator (1,6kw -NiMhibrid!) ajunge pentru maxim 3-4 km. Cât despre consum în oraș acest ansamblu realizează ușor un 10 l/100 km iar în exterior se apropie de 6 dacă respecți regimul de viteză al camioanelor . Dacă te duce orgoliul să crezi că ai o limuzină cu care să mergi un pic mai altfel așa cum poate ar fi și normal ajungi lejer la 8-8,5l la 100 km/h. Și nu vorbesc de pe pereți