Lexus LC

3.5 Hibrid (V6) 359CP Aut1 Sport Premium
4.5
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai, miercuri, 4 septembrie

Erou în misiune

Toți avem nevoie de vedete, de modele, de exemple reprezentative. Tocmai din acest motiv, în gama fiecărui constructor auto se naște câte o mașină inspirațională, menită să îi facă pe toți fanii brandului să viseze la ea și să își dorească măcar o oră la volanul ei.

Astfel de mașini ajungeau postere în jurul cărora gravita copilăria noastră. Astăzi, în era tehnologiei, astfel de mașini ajung wallpapere sau arma preferată în simulatoarele auto.

Chiar dacă este un producător destul de tânăr, comparativ cu ceilalți dinozauri din industrie, Lexus a avut curajul să investească eforturi uriașe în dezvoltarea unui supercar spectaculos: LFA. După epuizarea producției și dispariția acestuia din lumina reflectoarelor, Lexus avea nevoie de un alt erou. Iar acesta nu a întârziat să apară.

Lexus LC este genul acela de mașină care a aterizat din viitor și poate întoarce privirile tuturor. Nu este un Ferrari sau un Lamborghini, dar îți poate garanta același nivel de popularitate. Și, în România, același nivel de priviri insistente sau întrebări curioase.

  • CRCTȘ, miercuri, 04.09.2019 11:01

    Sunt unii care își cumpără mașini de lux după care le pun butelii de GPL că nu prea au bani de combustibil. Alții strâmbă din nas și susțin că „nu ne-a plăcut dimensiunea portbagajului” când văd o mașină sport premium. Că de-aia s-au inventat mașinile sport: ca să-și care proprietarul sacii de varză cu ele, nu-i așa?

  • pipo, miercuri, 04.09.2019 13:05

    Ohhh...dar de ce sa-ti bati joc in halul ala de un asa interior !? Designul in sine e unul reusit , dar de ce sa te "cufuresti" cu atata maro peste tot ? Cum ar fi sa te imbraci in costum maro, camasa maro, cravata maro, pantofi maro si sosete tot maro !!?? Si nu am inteles chestia cu CVT-ul plus inca o cutie cu 4 rapoarte ...adica avem 2 cutii ? Deci avem 2 motoare cu tehnologie diferita si acum avem si 2 cutii cu tehnologie diferita ...pe aceeasi masina ...fereasca sfantu'..dar ma rog , fiecare face ce vrea cu banii lui . Masina nu "suna" rau in rest si arata bine , stil inconfundabil Lexus, totusi cu ceva exagerari tipice japoneze pe ici pe colo , aglomerari de linii si ornamente de care ei sunt se pare indragostiti iremediabil.

  • Andrei, miercuri, 04.09.2019 16:22

    Punctajul e de neinteles, presa critica tinuta de drum la viteza mica, sistemul multimedia slab si spatiul limitat de pe bancheta lucruri, erori impardonabile la acest nivel de pret. Ca orice Lexus sau Toyota vine cu cateva erori fatale, dovada si vanzarile aproape inexistente.

  • nume, miercuri, 04.09.2019 18:55

    Un test auto obiectiv si/sau ajutator? Cu greu o sa gasesti in "presa" romaneasca. Citare din Top Gear UK: "Everything about the LC is bold - the design, the technology, the price point – and it backs it all up with a genuinely-engaging driving experience. On one condition… That you ignore the hybrid and buy the LC500, because the difference in powertrain response, overall performance and general driving satisfaction is night and day. Make no mistake, the hybrid is a clever piece of technology, but trying to improve a flawed piece of technology (the CVT ‘box) by throwing more technology at it just doesn’t wash. You can Tipp-Ex out a stain on your white shirt, but it’s never going to solve the problem entirely. The LC500h is a 6/10 car. The 8/10 LC500, then, is resounding proof that until the combustion engine is carried off on a stretcher for good, the old way is still the way forward."