Interior

4.5

Primul meu contact cu Maserati Ghibli datează din anul 2013. Asta o să vă ajute să înțelegeți cât de longeviv poate fi un sedan din acest segment dacă i-ai creionat un design atrăgător. Încă de pe atunci materialele erau foarte bune. Acum însă, când putem vorbi despre o maturitate deplină, interiorul abundă în materiale de calitate.

Faceliftul ne aduce înțelepciunea cea de pe urmă și reușește să eclipseze multe modele germane cu pedigree. Calitatea materialelor este de invidiat. Chiar și finisajele sunt excepționale. Ai zone unde mâinile tale nu se mai dezlipesc de pe aluminiul rece sau de pe pielea moale. Până și plafonul este catifelat și moale.

Scaunele au o susținere laterală bună și vin cu logo-ul Tridentului embosat în tetieră. Pe locurile din spate ai spațiu decent la nivelul picioarelor și al capului, însă tunelul median este destul de mare și o să încurce un al treilea pasager.

Pe locurile din față creionarea poziției la volan este bună, iar ergonomia păstrează utilizarea butoanelor clasice. O să intuiești rapid fiecare comandă a climatizării, precum și restul funcțiilor de pe consola centrală. Cu spațiile de depozitare s-ar putea să fie o problemă.

Consola centrală uriașă a găsit un loc pentru telefonul tău mobil. Este ascuns în planșa de bord. Practic, îl pui pe o tăviță care iese din planșa de bord. Îl și poți încărca prin inducție acolo. Doar că nu mai ai acces la el. Ca să nu mai spun că atunci când este trasă tăvița telefonului nu se mai poate deschide suportul de pahare de pe consola centrală. Una peste alta, la propriu.

Altfel, celelalte spații de depozitare sunt decente, atât cotiera, cât și buzunarele ușilor. În portbagaj ai 500 de litri și o gură de încărcare generoasă. E o valoare mai mică decât a rivalilor germani. Berlina italienilor este la coada clasamentului. Cel mai spațios portbagaj din segment îl are Mercedes-Benz Clasa E cu o capacitate de 540 de litri. Este urmat de BMW Seria 5 și Audi A6 care sunt la egalitate cu valoarea de 530 de litri.

  • mm, marţi, 13.04.2021 07:49

    frumos

  • Bachelita, marţi, 13.04.2021 08:50

    S-a dus pe copca si Maserati,gata.100 000e,deschizi capota si vezi un plastic pe motor de zici ca e Golf,2000cmc la doua tone,cuane,asta e orice da' numa' sportiva nu.

  • @Unul altul, marţi, 13.04.2021 09:42

    Asa o fi dar intretinerea la ele e pacatoasa si nu ti-o poate face oricine,ma refer la suspensie. Unele consumau de noi mai mult ulei hidraulic decat motorina sau benzina, asta e si cauza pentru care au scos-o de pe masini,era complexa,costa mult si isi facuse o reclama negativa intre posesori in legatura cu fiabilitatea ei.In rest au fost masini foarte bune,AU FOST,sa ne intelegem,pana prin 2000 asa,la fel ca toate marcile.

  • Adormit, marţi, 13.04.2021 09:44

    Am raspuns din greseala aicinin loc de articolul cu Citroen. https://www.automarket.ro/stiri/noul-citroen-c5-x-motorizare-plug-in-hybrid-si-suspensie-activa-citroen-103337.html

  • cos, marţi, 13.04.2021 09:57

    Foarte frumoasa masina dar din pacate legendele urbane sau nu o fac prea rara pe strazi. Ar trebui sa le multumim celor cativa curajosi care o cumpara :)

  • cifre, marţi, 13.04.2021 10:37

    Văd că marota emisiilor CO2 e de neoprit și-n testele AM, deși motoarele cu ardere internă funcționează la fel ca noi, energetic vorbind. Și nici noxe nu mai emit practic. Suntem totuși obligați de-o vreme să purtăm noi înșine filtre obligatorii și să calculăm ”amprenta de carbon” a copiilor noștri.

  • Scrooge, miercuri, 14.04.2021 00:29

    cam si destul de invechita...pentru iubitorii de old school merge. pacat ca acesti iubitori nu prea stau bine pe cascaval. :)

  • Joe, miercuri, 14.04.2021 11:22

    Daca mi-as permite, dar nu este cazul, fara sa stau pe ganduri as alege masini Italiene vs Germane (Alfa - Maserati)

  • Oglinda marian, duminică, 16.05.2021 16:39

    Sunt smecher din tata fiu am cumpărat 10 pentru taxi voi săracilor gura mica oglinda marian branistea galati smecher din tata fiu

  • petrush, vineri, 18.06.2021 20:46

    ne place designul, sunetul motorului si calitatea materialelor. masina ,mai putin. siigur nu e nemteasca, dar nici macar cat arteon?