Performante

3.5

Cât Maserati mai rămâne într-un Ghibli cu motor în patru cilindri? Destul. Resursele sunt livrate bine și decorul se succede repede. E pachetul pe care îl aștepți într-un sedan premium. Și, spre deosebire de consum, unde nu era justificată renunțarea la agregatul diesel, aici chiar putem vorbi despre o superioritate clară a noului motor: e cu 0.7 secunde mai rapid decât vechiul Ghibli diesel.

Asta înseamnă că reușește să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 5.7 secunde. Viteza maximă de 255 km/h este ușor superioară rivalilor săi germani, care sunt limitați la 250 de km/h.

Cel mai rapid rival al lui Ghibli este Mercedes-Benz E450 4Matic cu un timp de accelerație de la 0 la 100 km/h în doar 5.0 secunde. Este urmat de Audi A6 55 TFSI Quattro cu un timp de 5.1 secunde și de BMW 540i cu un timp de 5.2 secunde.

 
  • mm, marţi, 13.04.2021 07:49

    frumos

  • Bachelita, marţi, 13.04.2021 08:50

    S-a dus pe copca si Maserati,gata.100 000e,deschizi capota si vezi un plastic pe motor de zici ca e Golf,2000cmc la doua tone,cuane,asta e orice da' numa' sportiva nu.

  • @Unul altul, marţi, 13.04.2021 09:42

    Asa o fi dar intretinerea la ele e pacatoasa si nu ti-o poate face oricine,ma refer la suspensie. Unele consumau de noi mai mult ulei hidraulic decat motorina sau benzina, asta e si cauza pentru care au scos-o de pe masini,era complexa,costa mult si isi facuse o reclama negativa intre posesori in legatura cu fiabilitatea ei.In rest au fost masini foarte bune,AU FOST,sa ne intelegem,pana prin 2000 asa,la fel ca toate marcile.

  • Adormit, marţi, 13.04.2021 09:44

    Am raspuns din greseala aicinin loc de articolul cu Citroen. https://www.automarket.ro/stiri/noul-citroen-c5-x-motorizare-plug-in-hybrid-si-suspensie-activa-citroen-103337.html

  • cos, marţi, 13.04.2021 09:57

    Foarte frumoasa masina dar din pacate legendele urbane sau nu o fac prea rara pe strazi. Ar trebui sa le multumim celor cativa curajosi care o cumpara :)

  • cifre, marţi, 13.04.2021 10:37

    Văd că marota emisiilor CO2 e de neoprit și-n testele AM, deși motoarele cu ardere internă funcționează la fel ca noi, energetic vorbind. Și nici noxe nu mai emit practic. Suntem totuși obligați de-o vreme să purtăm noi înșine filtre obligatorii și să calculăm ”amprenta de carbon” a copiilor noștri.

  • Scrooge, miercuri, 14.04.2021 00:29

    cam si destul de invechita...pentru iubitorii de old school merge. pacat ca acesti iubitori nu prea stau bine pe cascaval. :)

  • Joe, miercuri, 14.04.2021 11:22

    Daca mi-as permite, dar nu este cazul, fara sa stau pe ganduri as alege masini Italiene vs Germane (Alfa - Maserati)

  • Oglinda marian, duminică, 16.05.2021 16:39

    Sunt smecher din tata fiu am cumpărat 10 pentru taxi voi săracilor gura mica oglinda marian branistea galati smecher din tata fiu

  • petrush, vineri, 18.06.2021 20:46

    ne place designul, sunetul motorului si calitatea materialelor. masina ,mai putin. siigur nu e nemteasca, dar nici macar cat arteon?