Calitate / Pret
În România, dacă vrei să achiziționezi un Maserati Levante, te uiți la prețuri care încep de la 83.000 de euro cu TVA. Un detaliu foarte interesant este faptul că acest preț este identic și în cazul modelului hibrid, dar și în cazul modelului cu motor V6 de 350 CP.
De aici, însă, lucrurile se complică. Asta pentru că un Maserati se configurează, nu se cumpără pur și simplu, adică în versiunea de bază. Modelul meu de test purta o etichetă de aproximativ 108.000 de euro, cu opționale de aproape 25.000 de euro incluse. Cam cât o mașină de oraș.
Printre cele mai scumpe opțiuni am regăsit jantele cu design specific, care aveau 21 de inch (4.400 de euro), tapițeria de piele (3.100 de euro), culoarea Grigio Evoluzione (2.650 euro), farurile adaptive LED cu funcție Matrix (2.300 de euro), pachetul de asistență la condus (3.800 de euro) și sistemul audio Harman Kardon (1.500 de euro).
Prețul de pornire pentru un Levante e mai mare decât cel rivalului BMW X6 xDrive40i, care pornește de la 79.700 de euro pe piața locală.
În rest, vorbim de prețuri asemănătoare sau mai mari. Un Mercedes-Benz GLE 350e pornește de la 84.800 de euro, dar vei primi un bonus de la stat prin programul Rabla, pentru că vorbim de un model PHEV. Porsche Cayenne Coupe, însă, nu e la fel de „norocos” și are un preț de pornire de 91.300 de euro. Bătălia e crâncenă, așadar, și se va duce mai ales în zona opțiunilor bifate.
sa dai pe o masina 100k + si de 6 ani nici nu a fost testat EuroNCAp mi se pare o prostie FOARTE mare...dar na...